آمار دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی(۱۳۹۱/۰۱/۲۷ - ۱۶:۲۳)
خبر گزاري فدائيان امام خامنه اي

رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی:
جلب رضایت مردم زمینه ساز کسب رضایت الهی است (۱۳۹۱/۰۱/۲۷ - ۱۶:۲۳)
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار وزیر کشور و جانشین فرمانده کل قوا در نیروی انتظامی، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از فرماندهان و کارکنان این نیرو، جلب رضایت مردم را زمینه ساز جلب رضایت الهی دانستند و خاطرنشان کردند: اگر مسئولان بتوانند دلهای مردم را با حضور خود آسوده و امن نگه دارند، مطمئنا رضایت الهی را نیز جلب خواهند کرد.
ایشان با معرفی پرسنل نیروی انتظامی به عنوان سربازان نظام اسلامی، نیاز به تأمین امنیت را جزو نیازهای اساسی و زمینه ساز برای برنامه ریزی منظم و سازمان یافته دانستند و تأکید کردند: چنانچه جامعه ای امنیت نداشته باشد هیچ کار سازمان یافته ای در جهت پیشرفت و ارتقاء آن کشور تضمین نخواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی مبتنی بر خرد جمعی، تلاش مجاهدانه و از سرِ دلسوزی برای پیشرفت و حرکت رو به جلوی کشور، تحقق برنامه ها و اجرای صحیح آن را منوط به تأمین امنیت و احساس آرامش درونی جامعه دانستند.
ایشان ضمن برشمردن برخی آسیب پذیری های فردی و سازمانی افزودند: همچنان که ممکن است افراد به لحاظ روحی و ذهنی دچار آسیب پذیری شوند، سازمانها نیز در معرض رخنه ی فساد و آسیب هستند که همواره خردمندانه و با توجه کافی، باید مراقبت های لازم را به عمل آورد.
حضرت آیت الله خامنه ای توجه به امانت، صداقت، دیانت و انجام وظایف سازمانی و همچنین مقدم دانستن منافع جامعه بر منافع شخصی را زمینه ساز اعتلا و پیشرفت یک کشور خواندند و خاطرنشان کردند: اگر در جامعه ای کسانی باشند که با این روحیه کار کنند یقیناً آن جامعه به اوج خواهد رسید و به قدرت استوار و ماندگاری دست خواهد یافت.
در ابتدای این دیدار و پیش از بیانات رهبر معظم انقلاب، سردار سرتیپ احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی گزارشی از عملکرد این نیرو در زمینه کاهش نسبی جرائم جنایی، افزایش کشفیات مواد مخدر، پیشرفت های سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه ی مرزبانی، کاهش تصادفات، افزایش خدمات نیروی انتظامی به مردم، و ارتقای رضایتمندی مردم از پلیس بیان کرد.

+ تاریخ استخراج خبر دو شنبه 27 فروردين 1391زمان استخراج خبر23:17 محقق خبرسردبیر |

عین صحبتهای استاد حجت الاسلام  پناهیان در یکی از سخنرانیهایشان....

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر شنبه 26 فروردين 1391زمان استخراج خبر1:23 محقق خبرسردبیر |

به کار بردن واژه «امام» برای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و معمار نظام مقدس جمهوری....

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر شنبه 26 فروردين 1391زمان استخراج خبر1:23 محقق خبرسردبیر |

مژده به فدائیان رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ایران


به یاری حضرت حق و با عنایات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم(عج):


وبسایت رسمی فدائیان رهبر عظیم الشان  انقلاب اسلامی ایران به 


آدرس www.raahbari.ir راه اندازی شد.


هر روز بر آنیم تا به قول عزیزی  خاکریز امن و مستحکم ایران و


ایرانیان فدائی رهبر را  در فضای مجازی اینترنت مستحکمتر کنیم.


به امید ظهور هر چه زودتر منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه



با تقدیم احترام

خادم انقلاب اسلامی ایران و فدائی رهبر


+ تاریخ استخراج خبر شنبه 26 فروردين 1391زمان استخراج خبر0:23 محقق خبرسردبیر |

 

رهبر معظم انقلاب در پيام به مناسبت حلول سال 91 تاکید کردند؛
شعار امسال؛ تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی(۱۳۹۱/۰۱/۰۱ - ۰۸:۴۵)
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پيامی به مناسبت حلول سال 91، مجاهدت اقتصادی و حضور جهادگونه ملت ایران در عرصه های اقتصادی را یک ضرورت دانستند و خاطر نشان کردند: بخش مهمی از جهاد اقتصادی مسئله‏ ى تولید ملی است که اگر ملت با همت، عزم و......


: رهبری , شعار , تولید ملی , ایرانی , تحریم,
شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر پنج شنبه 1 فروردين 1391زمان استخراج خبر8:48 محقق خبرسردبیر |

 

در اجتماع عظیم زائران و مجاوران حضرت علی بن موسی الرضا (ع)
رهبر معظم انقلاب: جمهوری اسلامی مانند شیر از حقوق ملت ایران دفاع می کند/ در تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی همه مسئولند (۱۳۹۱/۰۱/۰۱ - ۲۱:۰۰)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین روز از بهار پرطراوت و زیبای 1391، عصر امروز(سه شنبه) در اجتماع عظیم زائران و مجاوران حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) ضمن تبیین موفقیتهای گوناگون ملت ایران در سال نود در مقابل رجزخوانی های سیاسی، اقتصادی، نظامی و.......


: رهبری , خراسان , جمع زائران , کشور اسلامی,
شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر پنج شنبه 1 فروردين 1391زمان استخراج خبر22:19 محقق خبرسردبیر |

 

تاکید رهبر معظم انقلاب در دیدار نخست وزیر ترکیه:
تحولات منطقه تاکنون به نفع اسلام و مسلمانان بوده است/ قویاً با هر طرح آمریکایی در ارتباط با سوریه، مخالفیم (۱۳۹۱/۰۱/۱۰ - ۲۰:۲۱)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز(پنجشنبه) در دیدار آقای رجب طیب اردوغان  نخست وزیر ترکیه و هیئت همراه وی ، با تاکید بر لزوم تعمیق بیش از پیش همکاریهای دو کشور خاطر نشان کردند: جمهوری اسلامی ایران به طور جدی معتقد به گسترش همکاریها با ترکیه است و ...........

 


: دیدار , ترکیه , اسلام , منطقه , تاکید رهبر,
شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر پنج شنبه 10 فروردين 1391زمان استخراج خبر20:37 محقق خبرسردبیر |

 

تاکید رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مسوولان:
ضرورت اهتمام جدی دستگاههای تبلیغی در فرهنگ سازی برای مصرف کالاهای ساخت داخل/ آغاز سال جدید زمینه ساز همت، نشاط و امید برای ادامه حرکت پرشتاب کشور باشد (۱۳۹۱/۰۱/۱۵ - ۱۸:۰۸)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز(سه شنبه) در دیدار جمعی از مسئولان کشور در سه قوه، همه مسئولان را به همدلی، همفکری، همکاری صمیمانه و ............

 


: مسئولان , رهبر , دیدار , سال 1391 , کالای ایرانی,
شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر پنج شنبه 15 فروردين 1391زمان استخراج خبر19:32 محقق خبرسردبیر |

 

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین قره باغی (۱۳۹۱/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۴)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حاج سیّدعلی اکبر قره باغی، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان را تسلیت گفتند..............

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر پنج شنبه 16 فروردين 1391زمان استخراج خبر12:30 محقق خبرسردبیر |

 

در دیدار اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام
رهبر معظم انقلاب جایگاه و نقش مجمع در حل و فصل مسائل کشور را تبیین کردند (۱۳۹۱/۰۱/۲۰ - ۱۸:۵۶)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز(یکشنبه) در دیدار رئیس و اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجمع را مظهر خرد جمعی در نظام اسلامی دانستند و تأکید کردند: بخشی از اساسی ترین مسایل کشور در مجمع حل و فصل می شود که این موضوع نشانگر جایگاه بسیار مهم مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
رهبر انقلاب اسلامی در تبیین این جایگاه بسیار مهم، به وظایف مجمع در قانون اساسی اشاره کردند و افزودند: مشورت دادن به رهبری برای سیاستهای کلی نظام و تنظیم این سیاستها که در واقع هندسه اساسی نظام و قوای سه گانه است، یکی از کارهای دارای اهمیت بالای مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
حضرت آیت الله خامنه ای، به موضوع حل معضلات کشور به عنوان یکی دیگر از وظایف مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره و تأکید کردند: وظیفه دیگر مجمع، تشخیص مصلحت در مواردی است که بن بست بوجود می آید.
حضرت آیت الله خامنه ای درخصوص چارچوبهای تشخیص مصلحت افزودند: مصلحتی که مجمع، تشخیص می دهد باید اکثریت قاطع اعضاء، به مصلحت بودن آن معتقد باشند.
ایشان اهم بودن مصلحت را یکی دیگر از چارچوبهای تشخیص مصلحت برشمردند و خاطرنشان کردند: باید دوره و زمان همه احکامی که به عنوان مصلحت صادر می شود، مشخص باشد.
حضرت آیت الله خامنه ای همچنین با اشاره به حرکت رو به جلوی کشور و نظام خاطرنشان کردند: مجمع تشخیص مصلحت نظام باید با نگاه مثبت به مسائل کشور، به این روند حرکت رو به جلوی نظام، کمک کند.
ایشان در پایان ضمن قدردانی از زحمات آقای هاشمی رفسنجانی و اعضای دوره قبلی مجمع، افزودند: اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام باید در دوره جدید، ضمن حضور جدی، با پشتوانه کارشناسی و بررسی دقیق موضوعات ، با طراوت و نشاط به وظایف خود عمل کند.
در ابتدای این دیدار آقای هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، ضمن تشکر از رهبر انقلاب اسلامی، به نامگذاری امسال به عنوان سال «حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی» اشاره کرد و افزود: این نامگذاری یکی از ضرورت های اساسی کشور است که اجرای عملی آن تأثیر زیادی در حرکت و پیشرفت کشور خواهد داشت.

 

+ تاریخ استخراج خبر سه شنبه 20 فروردين 1391زمان استخراج خبر20:57 محقق خبرسردبیر |

RSS

POWERED BY Mr.Abootaleb Ansari Moghaddam طراحی سایت توسط: ابوطالب انصاری مقدم
raahbari.ir

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 882
بازدید هفته : 1098
بازدید ماه : 1389
بازدید کل : 43073
تعداد مطالب : 433
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1

log
ا
كليه حقوق اين وبسايت محفوظ ميباشد و كپي برداري از مطالب با ذكر منبع مجاز است