آمار ديدار مسئولان و كاركنان حفاظت اطلاعات نيروهاي مسلح(۱۳۹۱/۱۰/۲۷ - ۱۶:۱۲)
خبر گزاري فدائيان امام خامنه اي
رهبر انقلاب در ديدار مسئولان و كاركنان حفاظت اطلاعات نيروهای مسلح:
جبهه استكبار تمام توان خود را عليه ملت ايران بكار گرفته است/ فهم، دشمن شناسی و لحظه شناسی ملت اعجاب انگيز است (۱۳۹۱/۱۰/۲۷ - ۱۶:۱۲)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامي ظهر امروز (چهارشنبه) در ديدار مسئولان و كاركنان حفاظت اطلاعات نيروهاي مسلح، با اشاره به قطعي بودن وعده الهي در ياري صابران و متوكلين و ياري كنندگان دين خدا، تأكيد كردند: مصداق عيني تحقق وعده الهي، نظام جمهوري اسلامي است كه به رغم همه فشارها و طراحي هاي دشمن، بعد از گذشت 34 سال اكنون يك نظام محترم، مقتدر، اثرگذار در مسائل منطقه اي و جهاني، داراي ملتي بزرگ، فهيم، دشمن شناس و لحظه شناس، و داراي پيشرفتهاي بزرگ علمي است.
ديدار مسئولان و كاركنان حفاظت اطلاعات نيروهاي مسلح ديدار مسئولان و كاركنان حفاظت اطلاعات نيروهاي مسلح

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 27 دی 1391زمان استخراج خبر16:12 محقق خبرسردبیر |

 

پیام رهبر انقلاب به اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا؛
جوانان عزیز ملت ایران خود را برای برداشتن گامهای پر شتاب به سوی چشم اندازهای ترسیم شده آماده کنند (۱۳۹۱/۱۰/۲۴ - ۱۷:۱۳)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به چهل و هفتمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا تاکید کردند: جوانان و فرزندان عزیز ملت ایران در هر نقطه ای از جهان باید خود را برای نقش آفرینی در اداره کشور و برداشتن گامهای بلند و پر شتاب به سوی چشم اندازهای ترسیم شده آماده کنند.


متن این پیام که امروز در پاریس از سوی حجت الاسلام و المسلمین جواد اژه ای نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان در اروپا قرائت شد، به شرح زیر است:


بسم الله الرّحمن الرّحیم


دانشجویان عزیز


شما جوانان، مدیران آینده ی کشورید. ایران فردا، با ثروت عظیمی از اندوخته های علمی و عملی، باید به دست مدیرانی بزرگ و لایق، اداره شود و گامهای بلند و پرشتاب به سوی چشم اندازهای ترسیم شده را، با همت و ایمان و بصیرت و شجاعت امثال شما بردارد.


شما و همه ی جوانان و فرزندان عزیز ملت ایران در هر نقطه ی جهان، باید خود را برای نقش آفرینی در این تراز، آماده کنید.


شما را همواره دعا میکنم. خداوند یار و مددکارتان باد.


سید علی خامنه ای


12/دی ماه/1391

+ تاریخ استخراج خبر دو شنبه 24 دی 1391زمان استخراج خبر17:13 محقق خبرسردبیر |

رهبر انقلاب اسلامی در جمع پر شور هزاران نفر از مردم قم تبیین کردند؛
وظایف انتخاباتی مردم، مسئولان و رسانه‌ها و هشدار نسبت به نقشه‌های دشمن/ هدف ملموس دشمن مانع تراشی در راه حضور پر شور مردم است (۱۳۹۱/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۱)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامي، صبح امروز (سه شنبه) در جمع هزاران نفر از مردم متدين و انقلابي قم، پيامدهاي مبارك و تعيين كننده قيام 19 دي مردم قم را جلوه هايي از تحقق وعده هاي صدق الهي خواندند و با تأكيد بر ايستادگي و هوشياري كامل در مقابل طرحها، روشها و حركات دشمن بويژه در قبال انتخابات خرداد آينده، نكات مهمي را درباره وظايف مسئولان، خواص، مردم، رسانه ها و كساني كه قصد نامزدي در اين انتخابات را دارند بيان كردند.

دیدار مردم قم در 19 دی دیدار مردم قم در 19 دی

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر دو شنبه 19 دی 1391زمان استخراج خبر12:1 محقق خبرسردبیر |

از سوی رهبر معظم انقلاب و با حضور ایشان؛
مراسم ترحیم عالم ربانی و معلم اخلاق آیت الله تهرانی برگزار شد (۱۳۹۱/۱۰/۱۵ - ۱۲:۱۲)

مراسم ترحیم و بزرگداشت عالم ربانی و معلم اخلاق، آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی از سوی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حضور ایشان صبح امروز در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
در این مراسم که اعضای خانواده و بستگان و مسئولان دفتر آیت الله تهرانی، رؤسای قوای سه گانه، علما و روحانیون، مسئولان کشوری و لشکری و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، قاریان و مداحان آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت و در رثای حضرت سید الشهدا علیه السلام و سوگ رحلت این عالم ربانی به مرثیه سرایی پرداختند.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در سخنانی با اشاره به زندگی و ابعاد شخصیتی آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی گفت: سیره و منش این عالم ربانی دعوت به سوی خداوند و مکتب اهل بیت علیهم السلام بود و ذره ای جاه طلبی و خودبینی که عامل تمامی فتنه های اجتماعی است، در او وجود نداشت.

وی با اشاره به سوابق شاگردی آیت الله تهرانی در محضر امام خمینی(ره) و همچنین همراهی ایشان با نهضت، قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: مرحوم آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی از علمای ربانی و معلمان اخلاقی بود که آغوش مجالس او به روی تمام مشتاقان معارف اسلامی باز بود و با تربیت شاگردان مهذب و در خط انقلاب و ولایت رسالت دینی خود را ایفا کرد.

مراسم ترحیم و بزرگداشت عالم ربانی آیت الله تهرانی مراسم ترحیم و بزرگداشت عالم ربانی آیت الله تهرانی

 

 

+ تاریخ استخراج خبر جمعه 15 دی 1391زمان استخراج خبر12:12 محقق خبرسردبیر |

با حضور پرشور هیأت‌های دانشجویی؛
مراسم عزاداری اربعین حسینی(ع) در حضور رهبر انقلاب برگزار شد (۱۳۹۱/۱۰/۱۴ - ۰۷:۱۵)

در اربعین شهادت سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و اصحاب و یاران آن حضرت، صبح امروز (پنجشنبه) حسینیه امام خمینی (ره) میزبان هیات‌های دانشجویی بود.
مراسم هیات‌های دانشجویی با قرائت آیات نورانی قرآن آغاز شد و سپس حجت الاسلام و المسلمین رفیعی با قرائت فرازی از زیارت اربعین، به تبیین هدف و فلسفه قیام عزت بخش امام حسین(ع) پرداخت.
در ادامه این مراسم معنوی، ذاکرین اهل بیت(ع) بر مصائب حضرت سید الشهدا(ع) و کاروان اسرای کربلا مرثیه سرایی و نوحه خوانی کردند و دانشجویان و دانشگاهیان در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

در پایان این مراسم نیز، دانشگاهیان نماز ظهر و عصر را به امامت حضرت آیت الله خامنه ای اقامه کردند.

مراسم عزاداری اربعین حسینی(ع) در حضور رهبر انقلاب مراسم عزاداری اربعین حسینی(ع) در حضور رهبر انقلاب

 

+ تاریخ استخراج خبر جمعه 14 دی 1391زمان استخراج خبر7:15 محقق خبرسردبیر |

صبح امروز انجام شد؛
حضور رهبر معظم انقلاب در مراسم تشییع آیت‌الله تهرانی و اقامه نماز بر پیکر ایشان (۱۳۹۱/۱۰/۱۴ - ۰۷:۱۳)

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(پنجشنبه) در مراسم تشییع پیکر عالم ربانی و معلم اخلاق آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی حضور یافتند.

در این مراسم که با حضور پر شور مردم قدرشناس، روسای قوای سه گانه و مسئولان لشکری و کشوری و در فضایی آکنده از شور و احساس در مدرسه عالی شهید مطهری تهران برگزار شد، رهبر انقلاب اسلامی بر پیکر آن عالم جلیل القدر نماز میّت را اقامه کردند.

اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیكر آیت الله آقامجتبی تهرانی اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیكر آیت الله آقامجتبی تهرانی

 

+ تاریخ استخراج خبر جمعه 14 دی 1391زمان استخراج خبر7:13 محقق خبرسردبیر |

پيام تسليت رهبر معظم انقلاب در پی ارتحال آیت‌الله مجتبی تهرانی؛
درگذشت آیت‌الله تهرانی برای حوزه علمیه و جامعه مذهبی تهران ضایعه‌ای ناگوار است (۱۳۹۱/۱۰/۱۳ - ۱۲:۰۶)

در پی ارتحال آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام تسلیتی، درگذشت آن عالم عامل ربانی و معلم اخلاق را ضایعه‌ای برای حوزه‌ی علمیه و روحانیت و جامعه‌ی مذهبی تهران خواندند و این مصیبت را به بازماندگان بیت شریف ایشان تسلیت گفتند.
متن پیام حضرت آیت الله خامنه‌ای به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
با تأسف و تأثر فراوان، خبر درگذشت عالم عامل ربّانی، مرحوم آیت الله آقای حاج آقا مجتبی تهرانی رحمت الله علیه را دریافت کردم. این حادثه ناگوار، ضایعه‌ای برای حوزه‌ی علمیه و روحانیت و جامعه‌ی مذهبی تهران و به ویژه ارادتمندان و شاگردان ایشان و جوانانی است که از مجالس پر فیض و درس‌های سازنده‌ی این معلم اخلاق بهره می‌بردند.
اینجانب تسلیت صمیمانه‌ی خود را به آن بیت شریف و بازماندگان، بویژه اخوی بزرگوار و نیز به همسر مکرّم و آقازادگان ارجمند و دیگر بازماندگان این بیت شریف تقدیم داشته، علوّ درجات آن فقید سعید را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

سیّد علی خامنه‌ای
13/ دی ماه/ 1391

 

+ تاریخ استخراج خبر جمعه 13 دی 1391زمان استخراج خبر12:6 محقق خبرسردبیر |

رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای مجمع خیرین سلامت کشور:
 
ضرورت توجه به مقوله سلامت بعنوان اولویت اصلی کشور/ هر گاه ایمان و انگیزه مردمی به میدان بیاید، کارها برکت مضاعف پیدا می‌کند (۱۳۹۱/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۷)

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(دوشنبه) در دیدار اعضای مجمع خیّرین سلامت کشور، مقوله «سلامت و بهداشت و درمان» را جزء اولویت‌های اصلی و مسائل درجه یک کشور خواندند و با تحسین فعالیت‌های مردمی صورت گرفته در این زمینه تصریح کردند: هر گاه ایمان، توان و انگیزه مردمی به میدان عمل بیاید، کارها برکت مضاعف پیدا می‌کند و مشکلات حل می‌شود.

http://www.leader.ir/media/album/original/30400_245.jpg


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر جمعه 11 دی 1391زمان استخراج خبر13:17 محقق خبرسردبیر |

RSS

POWERED BY Mr.Abootaleb Ansari Moghaddam طراحی سایت توسط: ابوطالب انصاری مقدم
raahbari.ir

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 1088
بازدید ماه : 1379
بازدید کل : 43063
تعداد مطالب : 433
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1

log
ا
كليه حقوق اين وبسايت محفوظ ميباشد و كپي برداري از مطالب با ذكر منبع مجاز است