آمار ده‌ها هزار نفر از فرماندهان بسيج، در فضایی مملو از عشق ولایت و معنویت، با امام خامنه ای دیدار کردند
خبر گزاري فدائيان امام خامنه اي
به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری، ده‌ها هزار نفر از فرماندهان بسيج، در فضایی مملو از عشق ولایت و معنویت، با امام خامنه ای دیدار و گفتگو کردند.

بنا بر این گزارش اهم سخنان رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای در این دیدار به شرح ذیل می باشد:

رهبر معظم انقلاب در اجتماع پر شکوه ده‌ها هزار نفر از فرماندهان بسيج:
 
 
تبیین ویژگی‌ها و روش‌های فريبکارانه و حق ناپذير استکبار جهانی بویژه امریکا/ ايستادگي و اقتدار ملت تنها راه مأيوس شدن دشمن/ حمايت قطعي از دولت و مسؤلان/ در بحث هسته اي از حقوق ملت، حتي يک قدم عقب نشيني نشود.
پيش از بيانات رهبر معظم انقلاب سردار سرلشکر محمدعلي جعفري فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان اينکه استکبار جهاني پيکاري سخت، وسيع و چندبعدي را عليه انقلاب آغاز کرده است، گفت: استحکام ساخت دروني نظام نيازمند سازماندهي گسترده بسيج مردمي براي حضور در ميدان هايي است که انقلاب و نظام به آن احتياج دارد.

سرلشکر جعفري با اشاره به بسترسازي مناسب در بسيج براي تحقق فرامين فرمانده کل قوا مجموعه اي از اقدامات صورت گرفته در بسيج در حوزه هاي مختلف از جمله تشکيل شبکه هاي صالحين، امر به معروف و نهي از منکر، سازندگي و محروميت زدايي و کارآفريني، علمي پژوهشي، نخبگاني و اقشاري و ورزشي را به عنوان زير ساختهاي لازم براي توسعه عناصر قدرت آفرين در ساخت دروني نظام نام برد.
همچنين سردار سرتيپ محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين نيز در سخناني با اشاره به جهاد همه جانبه پايگاه هاي مقاومت به عنوان ستون فقرات بسيج گفت: امروز پايگاه هاي بسيج کانون بيداري و تکيه گاه امن براي مردم هستند.
وي تأکيدکرد: دشمن تمام لشکرهاي زر و زور و تزوير و هزاران رسانه را عليه کشور بسيج کند، سوزني از مسير ولايت عقب نشيني نخواهيم کرد.
در ابتداي اين ديدار همچنين جمعي از بسيجيان حاضر در مراسم برنامه ي «پرچمداران تمدن اسلامي» را اجرا کردند.

اجتماع عظیم 50 هزار نفر از فرماندهان بسیج سراسر کشور


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 29 آبان 1392زمان استخراج خبر12:0 محقق خبرسردبیر |

بیانات مقام معظم رهبری در کنگره بین المللی ابن شهرآشوب قرائت شد؛

 
رهبر معظم انقلاب: تکریم چهره‌های برجسته‌، موجب حرکت کشور به سمت قله‌های علمی می‌شود (۱۳۹۲/۰۸/۲۹ - ۱۰:۴۰)

صبح امروز(چهارشنبه) متن بیانات حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره بین المللی بزرگداشت «ابن شهرآشوب مازندرانی» که در تاریخ 1/7/1392برگزار شده بود، از سوی آیت الله رسولی محلاتی در همایشی که به منظور بزرگداشت این دانشمند بلندآوازه شیعه برگزار گردید، قرائت شد.
 رهبر معظم انقلاب اسلامی، ابن شهرآشوب مازندرانی را شخصیتی پر افتخار، درس آموز و جامع الاطراف در فقه، حدیث و ادبیات خواندند و تصریح کردند: تکریم چهره‌های برجسته‌ی علمی در تاریخ کشور، موجب تشویق به حرکت بیشتر به سمت قله‌های علمی خواهد شد.
ایشان با اشاره به روایات فراوان منقول از ابن شهر آشوب در کتاب مناقب، افزودند: مستند کردن این روایات کار بسیار مهم و بزرگی است که باید یک جمع فاضل حدیث دان و رجال شناس آن را انجام دهند.
پيام به كنگره ابن شهر آشوب


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 29 آبان 1392زمان استخراج خبر10:40 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آقای حبیب الله عسگراولادی؛
 
عمر با برکت این مبارز خستگی‌ناپذیر یکسره در خدمت اسلام و برپائی و استقرار نظام اسلامی سپری شد .

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی در گذشت مجاهد صادق و یار وفادار و معتمد امام راحل آقای حاج حبیب الله عسگراولادی را تسلیت گفتند.
متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
با تأسّف و تأثّر، خبر درگذشت مجاهد صادق و یار وفادار و معتمَد امام راحل، جناب آقای حاج حبیب‌الله عسگراولادی را دریافت كردم. عمر با بركت این مبارز خستگی‌ناپذیر یكسره در خدمت اسلام و برپایی و استقرار نظام اسلامی سپری شد و از دوران جوانی تا آخرین سالها، همّت و تلاش و مجاهدت مخلصانه‌اش در این راه كاستی نگرفت. در دوران طاغوت، از نخستین روزهای مبارزات ملّت و روحانیّت، در كنار امام بزرگوار و در صفوف پر خطر حضور یافت و رنج سالها زندان و اسارت را صبورانه تحمّل كرد و پس از پیروزی انقلاب و برپایی جمهوری اسلامی، در سنگرهای حسّاس و اثرگذار خدمات صادقانه ارائه كرد و تا آخر عمر پر ماجرای خود از كار و تلاش فروگذار نكرد. رحمت و فضل الهی را برای ایشان مسئلت میكنم و به بازماندگان و دوستان محترم ایشان تسلیت میگویم.
سیّد علی خامنه‌ای
14/ آبان/ 1392

 

درگذشت مرحوم حاج حبیب الله عسگراولادی


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 14 آبان 1392زمان استخراج خبر16:10 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری، هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان،  با امام خامنه ای دیدار و گفتگو کردند.

بنا بر این گزارش اهم سخنان رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای در این دیدار به شرح ذیل می باشد:

لبخند فریب‌گرانه دشمن نباید کسی را دچار خطا کند/ ملت متکی به قدرت درونی از اخم و تحریم دشمن متلاطم نمی‌شود .

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار در دیدار پرشور هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان، با بیان تحلیلی مهم از ریشه های دشمنی استکبار با ملت ایران ضمن اعلام حمایت جدی و محکم از مسئولان پرتلاش مذاکرات جاری تأکید کردند: سوابق عملکرد امریکا نشان می دهد موضوع هسته ای تنها بهانه ای برای ادامه دشمنی با ایران است. لبخند فریب گرانه دشمن کسی را دچار خطا نکند. اگر از مذاکرات نتیجه گرفته شود چه بهتر اگر نه، اثبات این توصیه مکرر است که برای حل مشکلات باید نگاه به درون داشته باشیم.

شرح خبر را مطالعه فرمائید.

دیدار پرشور هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر سه شنبه 13 آبان 1392زمان استخراج خبر11:23 محقق خبرسردبیر |

 اهم جملات در پیام حضرت امام خامنه ای به همایش ملی تغییرات جمعیتی؛
 
هشدار رهبر معظم انقلاب نسبت به خطرات پیری جمعیت کشور/تاکید بر ضرورت کار عمیق و علمی و فرهنگ سازی برای اقناع نخبگان (۱۳۹۲/۰۸/۰۹ - ۱۰:۳۴)

fبه گزارش خبرگذاری فدائیان فرمانده کل قوا (حضرت امام خامنه ای)به نقل از دفتر مقام معظم رهبری؛حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به همایش ملی «تغییرات جمعیتی و نقش آن در تحولات مختلف جامعه» با اشاره به اهمیت موضوع جمعیّت و ضرورت فرهنگ سازی برای اقناع نخبگان در ارتباط با نیاز کشور به افزایش جمعیت، خاطر نشان کردند: مسئله ی نمای جوان برای کشور یک مسئله ی اساسی، مهم و تعیین کننده است و کشورهایی که در دنیا دچار پیری جمعیت شده اند به دشواری راه علاجی برای مشکلات ناشی از آن یافته اند که لازم است برای حل این مشکل در کشور کار علمی، عمیق و اساسی صورت پذیرد.
متن پیام رهبر انقلاب که بر گرفته از بیانات ایشان در دیدار اعضای دست اندرکار برگزاری همایش ملی تغییرات جمعیتی و نقش آن در تحولات مختلف جامعه در تاریخ 1392/8/6 است، و صبح امروز (پنجشنبه) در این همایش در شهر قم قرائت شد، در شرح خبر آمده است.


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر جمعه 9 آبان 1392زمان استخراج خبر10:39 محقق خبرسردبیر |

RSS

POWERED BY Mr.Abootaleb Ansari Moghaddam طراحی سایت توسط: ابوطالب انصاری مقدم
raahbari.ir

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 124
بازدید ماه : 1524
بازدید کل : 43208
تعداد مطالب : 433
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1

log
ا
كليه حقوق اين وبسايت محفوظ ميباشد و كپي برداري از مطالب با ذكر منبع مجاز است