آمار آیت الله سبحانی از مراجع تقلید از حضرت امام خامنه اي عیادت کرد
خبر گزاري فدائيان امام خامنه اي

به گزارش خبرگزاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،آیت الله سبحانی از مراجع تقلید با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد (۱۳۹۳/۰۶/۲۸ - ۱۸:۵۳)

حضرت آیت الله سبحانی از مراجع تقلید با حضور در دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار و گفتگو و برای سلامتی و مزید توفیقات رهبر معظم انقلاب دعا کرد.
لازم به ذکر است رهبر معظم انقلاب پس از عمل جراحی و یکهفته بستری در بیمارستان،  روز دوشنبه 24 شهریور بیمارستان را ترک کرده بودند.

دیدار آیت‌الله سبحانی با رهبر معظم انقلاب

دیدار آیت‌الله سبحانی با رهبر معظم انقلاب


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر یک شنبه 28 شهريور 1393زمان استخراج خبر18:53 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگزاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،فرزندان آیات عظام گلپایگانی و حسینی زنجانی از رهبر معظم انقلاب عیادت کردند (۱۳۹۳/۰۶/۲۳ - ۲۱:۳۶)

عصر امروز (یکشنبه) حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج سید جواد گلپایگانی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج سید باقر گلپایگانی (فرزندان مرحوم حضرت آیت‌الله العظمی گلپایگانی) و آیت‌االله سید محمد حسینی زنجانی (فرزند مرحوم آیت‌الله سیدعزالدین حسینی زنجانی) با حضور در بیمارستان از رهبر معظم انقلاب عیادت و برای سلامتی و بهبود کامل ایشان دعا کردند.


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر دو شنبه 23 شهريور 1393زمان استخراج خبر21:36 محقق خبرسردبیر |

عصر امروز؛
آیت الله امینی، جمعی از نمایندگان ولی فقیه و مراجع تقلید و تعدادی از مسئولان و هنرمندان از رهبر معظم انقلاب عیادت کردند (۱۳۹۳/۰۶/۲۲ - ۱۹:۵۳)
آيت الله اميني عصر امروز با حضور در بيمارستان محل بستري رهبر معظم انقلاب از حضرت آيت الله خامنه‌اي عيادت و سلامتي و بهبود کامل ايشان را از درگاه خداوند متعال مسألت کرد.
همچنين تعدادي از از وزيران و معاونان رئيس جمهور، برخي از نمايندگان ولي فقيه در استانها و نهادهاي انقلابي، نمايندگان حضرات آيات صافي گلپايگاني، مکارم شيرازي، موسوي اردبيلی، کابلی و سيد سعيد حکيم، برخي از اعضاي مجلس خبرگان رهبري و مجمع تشخيص مصلحت نظام، سرکار خانم دکتر زهرا مصطفوي فرزند بزرگوار امام راحل، جمعي از فضلا و مدرسين حوزه‌هاي علميه، مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاهها، نمايندگان تشکلهاي دانشجويي، گروهي از فرزندان و همسران شهداي گرانقدر دفاع مقدس، و تني چند از شخصيتها و مسئولان در بخشهاي مختلف، از رهبر معظم انقلاب عيادت و براي سلامتي و طول عمر ايشان دعا کردند.
همچنين، طي امروز و ديروز، جمعي از هنرمندان، اهالي فرهنگ و ادب، اصحاب رسانه و ورزشکاران نيز با حضور در بيمارستان از حضرت آيت الله خامنه‌اي عيادت و با ايشان صميمانه گفتگو کردند.


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر دو شنبه 22 شهريور 1393زمان استخراج خبر19:53 محقق خبرسردبیر |

صبح امروز؛
رئیس‌جمهور در بازگشت از سفر خارجی برای دومین بار از رهبر معظم انقلاب عیادت کرد (۱۳۹۳/۰۶/۲۲ - ۱۱:۱۸)

حجت الاسلام و المسلمین روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در بازگشت از سفر پنج روزه به دو کشور آسیای میانه، صبح امروز (شنبه) برای دومین بار با حضور در بیمارستان محل بستری رهبر معظم انقلاب اسلامی از حضرت آیت الله خامنه‌ای عیادت کرد.
آقای روحانی با اظهار خرسندی از سلامتی و نشاط جسمی و روحی رهبر انقلاب، طول عمر و بهبود کامل ایشان را در خدمت به ملت ایران، جهان اسلام، انقلاب اسلامی و فرهنگ اسلامی از خداوند متعال مسألت و تأکید کرد: وجود رهبر معظم انقلاب حرکت رو به رشد نظام اسلامی را تضمین می‌کند.
همچنین رهبر معظم انقلاب در این دیدار برای موفقیت رئیس جمهور و دولت در انجام وظایف خود دعا و خطاب به آقای روحانی خاطرنشان کردند: من همیشه شما را دعا می‌کنم.
رئیس‌جمهور نیز با تشکر از لطف و محبت رهبر انقلاب اسلامی، اظهار داشت که تاکنون دولت در سایه همین حمایت‌ها توانسته از برخی مشکلات عبور کند و ان شاء الله از بقیه مشکلات نیز به همین صورت عبور خواهیم کرد.
آقای روحانی همچنین با اشاره به سفر پنج روزه خود به دو کشور آسیای میانه و شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای، دیدارها و مذاکرات انجام گرفته را بسیار خوب و سازنده توصیف کرد و افزود: در ملاقات با سران کشورها، تمام رؤسا و بطور ویژه رئیس جمهور روسیه، جویای احوال جنابعالی بودند و سلام‌های خود را ابلاغ کردند.
آقای روحانی رئیس جمهور دوشنبه هفته گذشته و ساعتی پس از انجام عمل جراحی بر روی رهبر معظم انقلاب نیز برای عیادت از ایشان در بیمارستان حاضر و سپس عازم سفر خارجی شده بود.


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر دو شنبه 22 شهريور 1393زمان استخراج خبر11:18 محقق خبرسردبیر |

عصر امروز؛
آیت الله ناصری دولت آبادی از رهبر معظم انقلاب عیادت کرد (۱۳۹۳/۰۶/۲۱ - ۱۸:۴۰)
آیت الله ناصری دولت آبادی از علمای برجسته اصفهان با حضور در بیمارستان محل بستری رهبر معظم انقلاب، از حضرت آیت الله خامنه‌ای عیادت و برای بهبود و سلامتی و افزایش توفیقات ایشان دعا کرد.


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر دو شنبه 21 شهريور 1393زمان استخراج خبر18:40 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگزاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،آیت الله نوری همدانی، آیت الله علوی گرگانی و جمعی از نمایندگان ولی فقیه در استانها، مدرسین حوزه‌های علمیه و مسئولان از رهبر انقلاب عیادت کردند (۱۳۹۳/۰۶/۲۰ - ۱۹:۲۶)

در چهارمین روز از بستری شدن رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیمارستان، حضرات آیات نوری همدانی و علوی گرگانی از حضرت آیت الله خامنه‌ای عیادت و برای بهبود و سلامتی کامل ایشان دعا کردند.

عیادت آیت الله نوری همدانی، آیت الله علوی گرگانی و جمعی از نمایندگان ولی فقیه در استانها، مدرسین حوزه‌های علمیه و مسئولان نظام از رهبر انقلاب

عیادت آیت الله نوری همدانی، آیت الله علوی گرگانی و جمعی از نمایندگان ولی فقیه در استانها، مدرسین حوزه‌های علمیه و مسئولان نظام از رهبر انقلاب

عیادت آیت الله نوری همدانی، آیت الله علوی گرگانی و جمعی از نمایندگان ولی فقیه در استانها، مدرسین حوزه‌های علمیه و مسئولان نظام از رهبر انقلاب


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر پنج شنبه 20 شهريور 1393زمان استخراج خبر19:26 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگزاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،تعدادی از شخصیت‌های شرکت کننده در همایش «علمای اسلام در حمایت از مقاومت فلسطین» از رهبر معظم انقلاب عیادت کردند.

در این دیدار، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان به نمایندگی از دبیرکل حزب الله لبنان، با ابلاغ سلام گرم آقای سید حسن نصرالله، سلامتی و طول عمر  رهبر معظم انقلاب را از خداوند متعال مسألت کرد.

عیادت تعدادی از شخصیت‌های شرکت کننده در همایش «علمای اسلام در حمایت از مقاومت فلسطین» از رهبر انقلاب

عیادت تعدادی از شخصیت‌های شرکت کننده در همایش «علمای اسلام در حمایت از مقاومت فلسطین» از رهبر انقلاب


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر پنج شنبه 19 شهريور 1393زمان استخراج خبر12:48 محقق خبرسردبیر |

عصر امروز؛
آیت الله مصباح یزدی، آیت الله گرامی قمی و جمعی از مسئولان نظام از رهبر معظم انقلاب عیادت کردند (۱۳۹۳/۰۶/۱۹ - ۱۹:۳۱)
در سومین روز از بستری شدن رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیمارستان، آیت الله مصباح یزدی و آیت الله گرامی قمی از حضرت آیت الله خامنه‌ای عیادت و برای بهبودی و سلامتی ایشان دعا کردند.
همچنین شهردار تهران و رئیس شورای شهر تهران، تعدادی از وزیران، جمعی از فقها و حقوقدانان شورای نگهبان، نماینده ولی فقیه در استان گلستان و برخی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و تعداد دیگری از شخصیت‌ها و مسئولان نظام در بخش‌های مختلف نیز با حضور در بیمارستان محل بستری رهبر انقلاب، طول عمر و بهبود هر چه سریعتر ایشان را از خداوند مسألت کردند.


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر پنج شنبه 19 شهريور 1393زمان استخراج خبر19:31 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگزاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،در دومین روز از بستری شدن حضرت امام خامنه اي،آیت الله جوادی آملی،حجت الاسلام والمسلمین سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق،رئیس مجلس، رئیس شورای عالی حل اختلاف قوا، معاون اول رئیس جمهور و فرماندهان عالی‌رتبه نظامی،آقای علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس شورای عالی حل اختلاف قوا، آقاي جهانگيري معاون اول رييس جمهور، آقاي احمدي نژاد رييس جمهور سابق، آقای شمخانی دبير شوراي عالي امنيت ملي،آیت الله سید محسن خرازی عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن عیادت از رهبر انقلاب، برای سلامتی کامل ایشان دعا کردند.

همچنین آقاي دکتر هاشمي وزير بهداشت نيز با حضور در بيمارستان از نزديک درجريان  روند درماني رهبر انقلاب اسلامي قرار گرفت.

 

عیادت جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام از رهبر معظم انقلاب

عیادت جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام از رهبر معظم انقلاب

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 18 شهريور 1393زمان استخراج خبر23:35 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،رئیس جمهور از رهبر معظم انقلاب عیادت کرد
 
رئیس جمهور: حال عمومي رهبر انقلاب بسيار خوب است/ همه مردم بايد شکرگزار وجود ذي جود و سلامت رهبر معظم انقلاب باشند (۱۳۹۳/۰۶/۱۷ - ۱۲:۱۷)

امروز همچنين رئیس قوه قضائیه، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، دبیر شورای نگهبان و حجت الاسلام سید حسن خمینی از رهبر معظم انقلاب عیادت کردند(۱۳۹۳/۰۶/۱۷ - ۱۸:۳۴)
دبیر کل حزب الله لبنان نيزدر تماس تلفنی از وضعیت عمومی خوب رهبر معظم انقلاب اظهار خرسندی کرد (۱۳۹۳/۰۶/۱۷ - ۱۹:۵۵)
در پي عمل جراحي رهبر انقلاب اسلامي، آقاي سيد حسن نصرالله دبيرکل حزب الله لبنان ، عصر امروز در تماس تلفني جوياي احوال ايشان شد و ضمن اظهار  خرسندي از وضعيت عمومي خوب حضرت ايت الله خامنه اي، از خداوند متعال بهبود سريعتر ايشان را مسئلت کرد.


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر سه شنبه 17 شهريور 1393زمان استخراج خبر19:55 محقق خبرسردبیر |

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

RSS

POWERED BY Mr.Abootaleb Ansari Moghaddam طراحی سایت توسط: ابوطالب انصاری مقدم
raahbari.ir

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 433
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1

log
ا
كليه حقوق اين وبسايت محفوظ ميباشد و كپي برداري از مطالب با ذكر منبع مجاز است