آمار حضرت امام خامنه اي اعضای جدید شورای راهبردی روابط خارجی را منصوب کردند
خبر گزاري فدائيان امام خامنه اي

با صدور حکمی از سوی رهبر معظم انقلاب؛ 

اعضای جدید شورای راهبردی روابط خارجی منصوب شدند (۱۳۹۳/۰۳/۲۷ - ۱۲:۲۸)

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی اعضای جدید شورای راهبردی روابط خارجی را منصوب کردند. متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم جناب آقای دکتر خرازی نظر به ضرورت تکمیل اعضای شورای راهبردی روابط خارجی، آقایان: دکتر سعید جلیلی، دکتر ابراهیم شیبانی، حسین طارمی، مهدی مصطفوی اهری، سردار احمد وحیدی بعنوان اعضای جدید آن شورا با ریاست جنابعالی منصوب می شوند. با توجه به تجربیات دوره ی گذشته و نقش این شورا در یاری رساندن مسئولان برای تصمیم گیریهای کلان و بهره مندی از نخبگان در این عرصه، امید است در دوره ی جدید شاهد حضور موثرتر آن شورا در وظائف محوله باشیم. سید علی خامنه ای 25/خرداد/1393


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر سه شنبه 27 خرداد 1393زمان استخراج خبر12:28 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي،چهارمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاوت همراه با رونمایی از تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «من زنده‌ام» به قلم «معصومه آباد» برگزار می‌شود.

به همراه رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «من زنده‌ام»

 این مراسم به همت مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی در روز سه‌شنبه - 27 خردادماه - از ساعت 17 تا 19 در فرهنگسرای اندیشه با حضور پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت، نویسندگان و فعالان حوزه ادبیات مقاومت و مسئولان و شخصیت‌های کشور برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم از پدیدآورندگان کتاب‌های ادبیات جهاد و مقاومت تجلیل به‌عمل می‌آید و در حاشیه آن نمایشگاهی از تقریظ‌های مقام معظم رهبری و آثار مکتوب این حوزه برپا می‌شود.


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 21 خرداد 1393زمان استخراج خبر13:23 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،اساتید،با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران؛
رهبر معظم انقلاب از آیت الله مهدوی کنی عیادت کردند .

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری عیادت کردند.
حضرت آیت الله خامنه ای در این عیادت از آخرین وضعیت درمانی آیت الله مهدوی کنی اطلاع یافتند و سلامتی و بهبودی ایشان را از خداوند متعال مسألت کردند.
شب گذشته نیز حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری به نمایندگی از رهبر انقلاب در بیمارستان محل بستری آیت‌الله مهدوی کنی حضور یافته بود.
آیت‌الله مهدوی کنی بعد از ظهر چهارشنبه (۱۴ خردادماه) به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد و تحت مداوا قرار دارد.

عیادت از آیت الله مهدوی کنی

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر یک شنبه 15 خرداد 1393زمان استخراج خبر19:6 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،با اعزام هیئت‌هایی از جانب حضرت امام خامنه ای انجام شد؛
 
تجلیل و قدردانی رهبر معظم انقلاب از رشادت و ایثارگری جانبازان سرافراز کشور.

در سالروز ولادت با سعادت قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز، صبح امروز(دوشنبه) چهار هیأت از جانب حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در منازل تعدادی از جانبازان در تهران از رشادت، صبر و استقامت ایثارگران تجلیل کردند.

 

اعزام هیئت‌هایی از جانب رهبر معظم انقلاب برای عیادت از جانبازان دفاع مقدس


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر دو شنبه 12 خرداد 1393زمان استخراج خبر13:19 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی :وزیر بهداشت در نامه ای به مقام معظم رهبری عنوان کرد:

اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای اجرای سیاستهای کلی جمعیت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی نامه ای به مقام معظم رهبری، آمادگی وزارت بهداشت را برای اجرای سیاستهای کلی جمعیت اعلام کرد.

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي؛ دکتر سید حسن هاشمی در این نامه ضمن اعلام آمادگی وزارت بهداشت  برای اصلاح روش‌های پیشین، رفع نواقص و اجرای سیاست‌های جمعیت مربوط به عرصه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خاطرنشان کرده است با تشکیل کارگروهی ویژه، این مهم را تا تحقق کامل سیاست های ابلاغی پیگیری خواهد کرد.



شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر یک شنبه 3 خرداد 1393زمان استخراج خبر13:36 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،در آستانه مبعث پیامبر اعظم(ص) و سالروز فتح خرمشهر؛

حضرت  امام خامنه اي با عفو و تخفيف مجازات تعدادی از محكومان سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند .

در آستانه مبعث پیامبر گرامی اسلام صلّی الله علیه وآله وسلّم و همچنین سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و فتح خرمشهر، رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات 72 نفر از محكومانِ سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت كردند.
آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه در آستانه مبعث پیامبر اعظم صلّی الله علیه وآله وسلّم و همچنین سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و فتح خرمشهر طی نامه‌ای به رهبر انقلاب اسلامی پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات 72 نفر از محكومان سازمان قضایی نیروهای مسلح را كه در كمیسیون مربوط، واجدِ شرایط لازم تشخیص داده شده‌اند، ارائه كرد كه این پیشنهاد مورد موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت.

سیمای رهبر معظم انقلاب اسلامی


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر یک شنبه 3 خرداد 1393زمان استخراج خبر10:19 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری، بیانات رهبر انقلاب در همایش بزرگداشت آیت الله مشکینی قرائت شد؛
 
 
تاکید رهبر معظم انقلاب بر جامعیت و شخصیت بی نظیر و بی بدیل آیت الله مشکینی(ره) (۱۳۹۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۰)

صبح امروز(پنجشنبه) متن بیانات حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران برگزاری همایش بزرگداشت آیت الله مشکینی که در تاریخ 28 فروردین 1391 برگزار شده بود، در همایش بزرگداشت آن عالم مجاهد که در موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث قم برگزار گردید، از سوی حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب قرائت شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران برگزاری این همایش، با اشاره به شخصیت بی بدیل و بی نظیر آیت الله مشکینی خاطر نشان کردند: مرحوم آیت الله مشکینی علاوه بر جهات علمی و اخلاقی و سیاسی و تقوایی، بسیار اهل ذوق و سلیقه بودند.
رهبر انقلاب  اسلامی با تاکید بر جامعیت شخصیت آیت الله مشکینی و سوابق متمادی حضور ایشان در مبارزات انقلابی افزودند: شایسته است که از مرحوم آیت الله مشکینی تجلیل و آثار ایشان منتشر شود.

دیدار دست اندرکاران همایش بزرگداشت آیت الله مشکینی دیدار دست اندرکاران همایش بزرگداشت آیت الله مشکینی


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر جمعه 25 ارديبهشت 1393زمان استخراج خبر11:2 محقق خبرسردبیر |

در آستانه فرارسیدن بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام مهمترین محورها، دیدگاه‌ها، انتظارات و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی از جامعه قرآنی، متسابقین، و دست‌اندرکاران برنامه‌ها، محافل و مسابقات قرآنی منتشر شد.

 

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي، بازخوانی مطالبات و رهنمودهای قرآنی رهبر معظم انقلاب اسلامی از جامعه قرآنی، متسابقین و دست‌اندرکاران برنامه‌ها، محافل و مسابقات قرآنی می‌تواند چراغ راه همه در ادامه این مسیر ارزشمند باشد.

شرح خبر را مطالعه فرمائید.

رهبر معظم انقلاب اسلامی

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر دو شنبه 14 ارديبهشت 1393زمان استخراج خبر5:28 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب «مؤلفه‌ها»، «ضرورت‌ها» و «الزامات تحقق» اقتصاد مقاومتی را تبیین کردند؛
نظام اسلامی رونق اقتصادی بدون عدالت اجتماعی را قبول ندارد/ وضع طبقات محروم در هرگونه پیشرفت اقتصادی باید بهبود یابد/ اقتصاد را قوی و مستحکم کنیم تا دشمن مأیوس شود/ اقتصاد مقاومتی نیازمند مدیریت جهادی است/ موانع مزاحم پیش روی فعالان اقتصادی برداشته شود .


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر شنبه 20 اسفند 1392زمان استخراج خبر13:42 محقق خبرسردبیر |

در آستانه هفته منابع طبیعی؛
 
رهبر معظم انقلاب اسلامی یک اصله نهال غرس کردند.

در آستانه‌ی هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه) یک اصله نهال غرس کردند.
رهبر معظم انقلاب سپس در سخنانی با تشکر از همه کسانی که در بخش توسعه ی فضای سبز کشور فعالیت دارند، خاطرنشان کردند: از مسئولان و آحاد مردم می خواهم که به مسئله فضای سبز اهمیت بدهند و نگذارند که کشور و زندگی مردم از این نعمت بزرگ پروردگار محروم شود.
ایشان مسئله محیط زیست را مهم خواندند و با اشاره به پدیده ریزگردها و غبارهایی که به کشور وارد می شود، تاکید کردند: برای رفع این آسیب همه بخش های دولت باید در سطح کلان و به صورت  هماهنگ، همکاری و اقدام کنند.
حضرت آیت الله خامنه ای همچنین خواستار اهتمام همگانی بیشتر در خصوص پاسداری از فضای سبز شدند و گفتند: شعار «هر ایرانی یک درخت» شعار خوبی است و لازم است جلوی دست اندازیها به فضاهای سبز و تبدیل این منابع ارزشمند به آهن و سیمان گرفته و با سوء استفاده کنندگان برخورد قانونی شود.

در این مراسم وزیر و نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی و شهردار تهران حضور داشتند.

کاشت نهال همزمان با هفته منابع طبیعی

 

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر پنج شنبه 14 اسفند 1392زمان استخراج خبر13:48 محقق خبرسردبیر |

RSS

POWERED BY Mr.Abootaleb Ansari Moghaddam طراحی سایت توسط: ابوطالب انصاری مقدم
raahbari.ir

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 224
بازدید ماه : 1113
بازدید کل : 44334
تعداد مطالب : 433
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1

log
ا
كليه حقوق اين وبسايت محفوظ ميباشد و كپي برداري از مطالب با ذكر منبع مجاز است