آمار رهبر معظم انقلاب در دیدار پر شور هزاران نفر از مردم آذربایجان(۱۳۹۱/۱۱/۲۸ - ۱۱:۵۴)
خبر گزاري فدائيان امام خامنه اي
سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار پر شور هزاران نفر از مردم آذربایجان‎؛
تبیین برخورد بی‌منطق و فریبکارانه امریکا در قبال ملت ایران و موضوع مذاکره/ رفتارهای بد و نامناسب در جلسه اخیر استیضاح شایسته ملت بزرگ ایران نبود (۱۳۹۱/۱۱/۲۸ - ۱۱:۵۴)

دیدار پر شور هزاران نفر از مردم آذربایجان دیدار پر شور هزاران نفر از مردم آذربایجان

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر شنبه 28 بهمن 1391زمان استخراج خبر11:54 محقق خبرسردبیر |

 

پیام رهبر انقلاب به همایش جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
 
جامعه ي مدرسين تجسم پنجاه سال تلاش و مجاهدت است/ این نهاد مبارک در سالهاي دشوار مبارزه با رژيم طاغوت، صداي رسای حوزه را بي مهابا به گوش همه رسانيد (۱۳۹۱/۱۱/۲۶ - ۱۰:۰۶)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به همایش جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با عنوان "نیم قرن حضور" که به منظور پاسداشت 50 سال تلاش علمی، فرهنگی و سیاسی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد با تاکید بر ضرورت  تكريم نيم قرن تلاش مخلصانه ي اين نهاد حوزوي مبارك افزودند: جامعه ي مدرسين تجسم پنجاه سال تلاش و مجاهدت است که در سالهاي دشوار مبارزه با رژيم طاغوت، صداي رسا و سخن شجاعانه ي حوزه ي قم را بي مهابا به گوش همه رسانيد و تهديد و فشار و زندان و تبعيد نیز نتوانست علماي مجاهد اين تشكل روحاني را مردد و به عقب نشيني وادار سازد.
متن پیام رهبر انقلاب که صبح امروز(پنجشنبه)  از سوی حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، در این همایش در شهر قم قرائت شد در شرح خبر آمده است

راهبری نیوز

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر پنج شنبه 26 بهمن 1391زمان استخراج خبر14:18 محقق خبرسردبیر |

رهبر معظم انقلاب سیاستهای کلی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را ابلاغ کردند (۱۳۹۱/۱۱/۲۴ - ۱۰:۱۱)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل 110 قانون اساسی با ابلاغ سیاستهای کلی "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، دولت را مکلف کردند برای تسریع در عملیاتی کردن این سیاست‌ها در کمترین زمان ممکن، راهکارها را تنظیم کرده و پیگیریهای قانونی را انجام دهد.

متن سیاستهای کلی "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" که به رؤسای قوای سه گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ شده، در شرح خبر آمده است.

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر سه شنبه 24 بهمن 1391زمان استخراج خبر10:11 محقق خبرسردبیر |

صبح امروز و در جلسه درس خارج فقه صورت گرفت؛
 
تقدير رهبر معظم انقلاب از بصيرت، شجاعت و موقع شناسی ملت در خلق حماسه عظيم مردمی و باشكوه ۲۲ بهمن (۱۳۹۱/۱۱/۲۳ - ۰۹:۱۹)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(دوشنبه) در آغاز درس خارج فقه با تقدير و تشكر از بصيرت، شجاعت و موقع شناسي ملت ايران در خلق حماسه عظيم مردمي و باشكوه ۲۲ بهمن، اين حضور گسترده ي مردمي را حادثه اي بزرگ خواندند و تأكيد كردند: حضور همه ي اقشار از پير و جوان، زن و مرد در صحنه آن هم در شرايطي كه ۳۴ سال از پيروزي انقلاب اسلامي گذشته است، بزرگترين نعمت الهي است كه بايد همه ي عمر را براي آن شكر گزاري كرد.
رهبر انقلاب اسلامي ضمن مقايسه ي برگزاري سالگرد جشن پيروزي انقلاب اسلامي در ايران با ساير كشورهايي كه در آن انقلاب رخ داده است افزودند: هنر بزرگ و برجسته اين است كه در ايران مردم خود، صاحبان انقلاب و كشور هستند و كار برگزاري جشن انقلاب بر دوش خود آنان است،‌ و به همين دليل مردم از اين ثروت عظيم، كه مايه ي عزت و استقلال آنهاست حمايت مي كنند و هرجا كه نياز باشد حضور خود را نشان مي دهند.
حضرت آيت الله خامنه اي با تشكر از يكايك مردم ايران براي حضور به موقع در صحنه افزودند: درست در لحظه اي كه دشمنان استقلال و عزت ملت ايران انتظار داشتند كه مردم به نداي انقلاب و نداي جمهوري اسلامي پاسخ ندهند، مردم با حضور خود دشمن را ناكام و مأيوس كردند.
ايشان با تأكيد بر اينكه دشمنان در تبليغات تلاش مي كنند كه اين صحنه هاي عظيم مردمي را كمرنگ جلوه دهند افزودند: البته آنان واقعيات صحنه را مي بينند و مي فهمند و آن را تحليل مي كنند و به اين نتيجه مي رسند كه نمي شود با اين ملت مواجه شد.

 

+ تاریخ استخراج خبر سه شنبه 23 بهمن 1391زمان استخراج خبر9:19 محقق خبرسردبیر |

بيانات صريح و قاطعانه فرمانده معظم كل قوا در ديدار مسئولان نيروی هوايي:
سخن گفتن امريكا از مذاكره همزمان با ادامه فشار و تهديد حركتی حيله گرانه است/ ملت بصير و پر استقامت ايران روز ۲۲بهمن متحد و كوبنده به ميدان می آيد (۱۳۹۱/۱۱/۱۹ - ۱۱:۳۳)
جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروی هوایی ارتش جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروی هوایی ارتش

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر جمعه 19 بهمن 1391زمان استخراج خبر11:33 محقق خبرسردبیر |

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت دکتر حسن حبیبی (۱۳۹۱/۱۱/۱۲ - ۱۶:۴۱)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت دكتر حسن حبیبی، با اشاره به تاریخچه‌ی خدمات ایشان به نظام جمهوری اسلامی، مرحوم دکتر حبیبی را مؤمنی صادق،پارسا و خدوم خواندند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
با دریغ و تأسف خبر درگذشت یار دیرین انقلاب و دانشمند متعهد مرحوم مغفور آقای دكتر حسن حبیبی رحمة‌الله‌علیه را دریافت كردم.
ایشان مؤمنی صادق و پارسا و خدوم بود. تاریخچه‌ی خدمات وی به نظام جمهوری اسلامی از پیش از انقلاب و به‌هنگام تدوین پیش‌نویس قانون اساسی آغاز شده و در طول سالهای متمادی در عضویت شورای انقلاب و سپس بر عهده گرفتن مسئولیتهای بزرگ دیگر ادامه یافته است. بیماری جانكاه و طولانی وی، صبر و تسلیم و توكل او را نیز بر فهرست مزایای شخصیتی وی افزود و امید است رحمت و مغفرت و رضوان الهی شامل حال ایشان گردد. لازم میدانم به همسر گرامی و باوفای ایشان و دیگر بازماندگان و نیز به همكاران و علاقمندان به آن فقید سعید تسلیت خویش را تقدیم نمایم.
سیدعلی خامنه‌ای
12 بهمن 1391

 http://khabaronline.ir/Images/News/Smal_Pic/12-11-1391/IMAGE634952672431371767.jpg

+ تاریخ استخراج خبر جمعه 12 بهمن 1391زمان استخراج خبر16:41 محقق خبرسردبیر |

صبح امروز و در آستانه ‌ی دهه‌ ی فجر انقلاب اسلامی؛
 
رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا حضور يافتند (۱۳۹۱/۱۱/۱۱ - ۰۹:۱۹)
در آستانه‌ ي ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي و سالروز ورود تاريخ ساز امام خميني(ره) به ميهن اسلامي، حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در مرقد مطهر امام راحل(ره)، ضمن قرائت فاتحه، ياد بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران را گرامي داشتند.
رهبر انقلاب اسلامي همچنین با حضور بر مزار شهداي هفتم تير و گلزار شهداي بهشت زهرا، براي ارواح طيبه ي شهدا علو درجات مسألت كردند.

حضور رهبر معظم انقلاب در مرقد امام راحل، مزار شهداي گمنام و گلزار شهداي بهشت زهرا حضور رهبر معظم انقلاب در مرقد امام راحل، مزار شهداي گمنام و گلزار شهداي بهشت زهرا

+ تاریخ استخراج خبر جمعه 11 بهمن 1391زمان استخراج خبر9:19 محقق خبرسردبیر |

رهبر انقلاب در جمع مسئولان نظام و ميهمانان كنفرانس اسلامی:
اصلی ترين سياست استكبار در مقابله با بيداری اسلامی، به جان هم انداختن مسلمانان در كشورهای اسلامی است/هر حركت اختلافی در ميان مسلمانان بطور قطع، بازی در زمين دشمن است (۱۳۹۱/۱۱/۱۰ - ۱۲:۰۵)
در خجسته سالروز ميلاد سراسر نور پيامبر رحمت، حضرت ختمي مرتبت محمد مصطفي (ص) و فرزند گرامي ايشان، حضرت امام صادق (ع)، جمعي از مسئولان نظام، ميهمانان خارجي شركت كننده در بيست و ششمين كنفرانس وحدت اسلامي، سفراي كشورهاي اسلامي و قشرهاي مختلف مردم امروز(سه شنبه) با حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي ديدار كردند.
دیدار جمعی از مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی دیدار جمعی از مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر سه شنبه 10 بهمن 1391زمان استخراج خبر12:5 محقق خبرسردبیر |

در آستانه میلاد پیامبراعظم(ص) و سالگرد پیروزی انقلاب؛
رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفيف مجازات تعدادی از محكومان موافقت کردند (۱۳۹۱/۱۱/۰۹ - ۱۸:۲۳)
در آستانه میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق (ع) و سی و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب با پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات هزار و 298 نفر از محكومانِ محاكم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حكومتی موافقت كردند.
آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه به مناسبت میلاد پیامبر اعظم(ص) و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طی نامه‌ای به رهبر انقلاب اسلامی پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات هزار و 298 نفر از محكومان را كه در كمیسیون مربوط واجد شرایط لازم تشخیص داده شده‌اند، ارائه كرد كه این پیشنهاد مورد موافقت رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.

 

+ تاریخ استخراج خبر سه شنبه 9 بهمن 1391زمان استخراج خبر18:23 محقق خبرسردبیر |

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت استاد پیشكسوت قرآن آقای حاج محمدعلی اوحدی (۱۳۹۱/۱۱/۰۱ - ۰۷:۳۸)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی رحلت استاد پیشكسوت قرآن، آقای حاج محمدعلی اوحدی را تسلیت گفتند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
درگذشت استاد تلاوت و تجوید و ابوالشهید مرحوم آقای حاج محمدعلی اوحدی رحمةالله‌علیه را به جامعه‌ی قرآنی مشهد و خانواده‌ی مكرم و بازماندگان ایشان تسلیت می‌گویم.
ایشان در طول سالیان دراز در خدمت آموزش قرآن و سبك‌های دلنشین تلاوت بود و در شمار خادمان قرآن محسوب می‌شوند. از خداوند متعال مسألت می‌كنم كه ایشان را مأجور و با قرآن محشور فرماید.
سیدعلی خامنه‌ای
30 دی ماه 1391

 

+ تاریخ استخراج خبر سه شنبه 1 بهمن 1391زمان استخراج خبر7:38 محقق خبرسردبیر |

RSS

POWERED BY Mr.Abootaleb Ansari Moghaddam طراحی سایت توسط: ابوطالب انصاری مقدم
raahbari.ir

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 433
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1

log
ا
كليه حقوق اين وبسايت محفوظ ميباشد و كپي برداري از مطالب با ذكر منبع مجاز است