آمار با حکم حضرت امام خامنه‌ای،مسئولیت آیت الله آملی لاریجانی به عنوان رئیس قوه قضائیه برای یک دوره دیگر
خبر گزاري فدائيان امام خامنه اي
به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،با حکم رهبر معظم انقلاب مسئولیت آیت الله آملی لاریجانی به عنوان رئیس قوه قضائیه برای یک دوره دیگر تمدید شد؛
 

رهبر معظم انقلاب:ایجاد ساز و کار مناسب برای دسترسی آسان به عدالت، مبارزه اساسی با فساد و ایجاد امنیت اجتماعی خواهد توانست تحقق قضای اسلامی و جلب رضایت پروردگار را به عمل نزدیک کند


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر شنبه 23 مرداد 1393زمان استخراج خبر14:57 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،مسئولان، سفرای کشورهای اسلامی و  وزیر امور خارجه، با امام خامنه ای دیدار و گفتگو کردند.
بنا بر این گزارش اهم سخنان رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای در این دیدار به شرح ذیل می باشد:
تعامل با همه دنیا بجز رژیم صهیونیستی و امریکا/ مذاکره تأثیری در تحریم و کم کردن دشمنی امریکا نداشت/ ضرر مذاکره با امریکا متهم کردن جمهوری اسلامی به تذبذب در افکار عمومی است/ دولت عراق با نخست وزیر جدید درس خوبی به فتنه‌انگیزان بدهد (۱۳۹۳/۰۵/۲۲ - ۱۴:۲۴)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار وزیر امور خارجه، سفیران و مسئولان نمایندگیهای ایران در خارج از کشور، دستگاه دیپلماسی کشور را مدافعان خط مقدم دفاع از اهداف، منافع ملی و سرمایه ملی ایرانیان خواندند و ضمن تبیین ویژگی های دیپلماسی ایرانی و ضرورت دیپلماسی فعال و هوشمند در دوران بسیار مهم گذر به نظم جدید جهانی سخنان مهمی را در بی فایده بودن تعامل با امریکا بیان کردند.

دیدار سفرا و رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور

دیدار سفرا و رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر شنبه 22 مرداد 1393زمان استخراج خبر14:24 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،مسئولان، سفرای کشورهای اسلامی و جمعی از اقشار مختلف مردم، با امام خامنه ای دیدار و گفتگو کردند.
بنا بر این گزارش اهم سخنان رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای در این دیدار به شرح ذیل می باشد:
 

گستاخی صهیونیستها در قتل عام غزه، از نتایج تفرقه دنیای اسلام/ دولتهای اسلامی برای یاری مظلومان غزه از اختلاف نظرهای سیاسی و غیرسیاسی صرف‌نظر کنند

دیدار مسئولان سفرای کشورهای اسلامی و جمعی از اقشار مختلف مردم

دیدار مسئولان سفرای کشورهای اسلامی و جمعی از اقشار مختلف مردم


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 7 مرداد 1393زمان استخراج خبر12:55 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید سعید فطر:
 
 
تلاش رژیم صهیونیستی و حامیانش برای تحمیل آتش‌بس، نشانه پیروزی مقاومت مردم غزه است/ همه دنیا باید به تجهیز ملت فلسطین کمک کند (۱۳۹۳/۰۵/۰۷ - ۱۱:۲۰)

زیبایی عید سعید فطر، امروز با نماز پرشکوه ملت ایران در سراسر این سرزمین اسلامی دو چندان شد و مردم مؤمن و موحد به شکرانه یک ماه تقوا و بندگی، سجده عبودیت بجا آوردند. در کانون پرطراوت همایش ملی و معنوی ایرانیان، مصلای تهران، در نخستین ساعات صبح امروز در اجتماع عظیم مردم مومن پایتخت شاهد نماز پرشکوه فطر سعید به امامت رهبر معظم انقلاب بود.

اقامه نماز عید سعید فطر در مصلای بزرگ امام خمینی(ره)

اقامه نماز عید سعید فطر در مصلی بزرگ امام خمینی(ره)


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 7 مرداد 1393زمان استخراج خبر8:3 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،در آستانه عید سعید فطر و بنا به درخواست رئیس قوه قضائیه؛
 
 
 حضرت  امام خامنه اي با شرایط عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان قضایی موافقت کردند (۱۳۹۳/۰۵/۰۵ - ۱۲:۱۶)

حضرت امام خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی بنا به درخواست آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه به مناسبت عید سعید فطر با شرایط و ضوابط عفو یا تخفیف مجازات محکومان دادگاههای عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند.
متن نامه رئیس قوه قضائیه و پاسخ رهبر معظم انقلاب در شرح خبر آمده است.

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر یک شنبه 5 مرداد 1393زمان استخراج خبر12:16 محقق خبرسردبیر |

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب درپی درگذشت عالم پارسا حاج شیخ عزیز الله عطاردی قوچانی.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی درگذشت عالم پارسا مرحوم مغفور حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عزیز الله عطاردی قوچانی پیام تسلیتی صادر کردند.
متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
درگذشت عالم پارسا و متتبّع مرحوم مغفور حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ عزیز الله عطاردی قوچانی رحمت الله علیه را به خاندان مکرّم و بازماندگان آن مرحوم و همه ی علاقمندان و مستفیدان از ثمرات علمی ایشان که پهنه ی گستره ئی از تاریخ و حدیث و تراجم و کتاب شناسی را در بر میگیرد، تسلیت عرض میکنم و رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحوم مسألت مینمایم.
سید علی خامنه ای
4 مرداد 1393


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر یک شنبه 4 مرداد 1393زمان استخراج خبر20:4 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،حدود هزار دانشجو از دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، با امام خامنه ای دیدار و گفتگو کردند.
بنا بر این گزارش اهم سخنان رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای در این دیدار به شرح ذیل می باشد:

تنها راه علاج، نابودی رژیم صهیونیستی است/ راهکار نابودی رژیم صهیونیستی برگزاری رفراندوم است/ مقاومت مسلحانه و قاطع تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی است/ مقاومت مسلحانه به کرانه باختری گسترش یابد/ حمایت وقیحانه امریکا باید در شناخت و برخورد ما اثر بگذارد.

دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های کشور

دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های کشور


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر شنبه 1 مرداد 1393زمان استخراج خبر22:39 محقق خبرسردبیر |

RSS

POWERED BY Mr.Abootaleb Ansari Moghaddam طراحی سایت توسط: ابوطالب انصاری مقدم
raahbari.ir

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 1525
بازدید کل : 43209
تعداد مطالب : 433
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1

log
ا
كليه حقوق اين وبسايت محفوظ ميباشد و كپي برداري از مطالب با ذكر منبع مجاز است