آمار دیدار رئیس جمهور با حضرت امام خامنه اي
خبر گزاري فدائيان امام خامنه اي
به گزارش خبرگزاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،در آستانه سفر به نیویورک انجام شد؛
 
دیدار رئیس جمهور با رهبر معظم انقلاب اسلامی (۱۳۹۳/۰۶/۳۰ - ۱۸:۵۲)
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در آستانه سفر به نيويورك براي شركت در اجلاس مجمع عمومي سازمان ملل متحد، با حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي ديدار و گفت‌وگو كرد.
در اين ديدار، رهبر معظم انقلاب براي رئيس جمهور دعا و آرزوي موفقيت كردند.
دیدار رئیس جمهور با رهبر معظم انقلاب اسلامی


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر یک شنبه 30 شهريور 1393زمان استخراج خبر18:52 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگزاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت حجة الاسلام شیخ محسن دعاگو؛

تلاش‌های ارجمند در دوران نهضت اسلامی و خدمات پس از انقلاب بخشی از زندگینامه این روحانی پر تحرک است


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر یک شنبه 30 شهريور 1393زمان استخراج خبر17:17 محقق خبرسردبیر |

جهاد مستمر علمي با هدف كسب مرجعيت علمي و فناوري در جهان/ تحول و ارتقاء علوم انساني/ افزايش بودجه تحقيق و پژوهش به حداقل ۴% توليد ناخالص داخلي/ ارتقاء منزلت و بهبود معيشت استادان و محققان و اشتغال دانش آموختگان .

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل 110 قانون اساسی سیاستهای کلی «علم و فناوري» را که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، ابلاغ کردند.


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر یک شنبه 29 شهريور 1393زمان استخراج خبر11:39 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگزاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،آیت الله سبحانی از مراجع تقلید با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد (۱۳۹۳/۰۶/۲۸ - ۱۸:۵۳)

حضرت آیت الله سبحانی از مراجع تقلید با حضور در دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار و گفتگو و برای سلامتی و مزید توفیقات رهبر معظم انقلاب دعا کرد.
لازم به ذکر است رهبر معظم انقلاب پس از عمل جراحی و یکهفته بستری در بیمارستان،  روز دوشنبه 24 شهریور بیمارستان را ترک کرده بودند.

دیدار آیت‌الله سبحانی با رهبر معظم انقلاب

دیدار آیت‌الله سبحانی با رهبر معظم انقلاب


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر یک شنبه 28 شهريور 1393زمان استخراج خبر18:53 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگزاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم وارسته حجة الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمد تقی نصیری را تسلیت گفتند.


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 25 شهريور 1393زمان استخراج خبر10:48 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگزاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،اطلاعیه دفتر مقام معظم رهبری در پایان دوران بستری رهبر انقلاب؛

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر دو شنبه 24 شهريور 1393زمان استخراج خبر17:45 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگزاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،رهبر معظم انقلاب بیمارستان را ترک کردند؛

حضرت  امام خامنه اي قبل از ترک بیمارستان، در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خب: ابراز رضایت از عمل جراحی و دوره درمانی پس از آن/تشکر فراوان از محبت‌های اقشار مختلف مردم، شخصیت‌ها و مسئولان/ جزئیات درخواست همکاری امریکا از ایران در قضیه داعش و مخالفت صریح جمهوری اسلامی

رهبر معظم انقلاب در هنگام ترخیص از بیمارستان و عیادت از آیت الله مهدوی کنی

مصاحبه رهبر معظم انقلاب در هنگام ترخیص از بیمارستان


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر دو شنبه 24 شهريور 1393زمان استخراج خبر13:47 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگزاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،فرزندان آیات عظام گلپایگانی و حسینی زنجانی از رهبر معظم انقلاب عیادت کردند (۱۳۹۳/۰۶/۲۳ - ۲۱:۳۶)

عصر امروز (یکشنبه) حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج سید جواد گلپایگانی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج سید باقر گلپایگانی (فرزندان مرحوم حضرت آیت‌الله العظمی گلپایگانی) و آیت‌االله سید محمد حسینی زنجانی (فرزند مرحوم آیت‌الله سیدعزالدین حسینی زنجانی) با حضور در بیمارستان از رهبر معظم انقلاب عیادت و برای سلامتی و بهبود کامل ایشان دعا کردند.


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر دو شنبه 23 شهريور 1393زمان استخراج خبر21:36 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگزاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،رهبر معظم انقلاب اسلامی کسب مقام قهرمانی جهان را به تیم ملی کشتی فرنگی ایران تبریک گفتند (۱۳۹۳/۰۶/۲۳ - ۱۹:۴۱)

در پی کسب مقام قهرمانی از سوی  تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی ازبکستان، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی به اعضا و کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان، کسب این افتخار و پیروزی را تبریک گفتند.

سیمای رهبر معظم انقلاب اسلامی

سیمای رهبر معظم انقلاب اسلامی
متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اعضا و کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی ایران؛
کسب مقام قهرمانی را به شما و ملّت عزیز تبریک میگویم و از اینکه باعث سرافرازی کشور شدید، تشکر میکنم.
سید علی خامنه ای
23 شهریور 1393


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر دو شنبه 23 شهريور 1393زمان استخراج خبر19:41 محقق خبرسردبیر |

عصر امروز؛
آیت الله امینی، جمعی از نمایندگان ولی فقیه و مراجع تقلید و تعدادی از مسئولان و هنرمندان از رهبر معظم انقلاب عیادت کردند (۱۳۹۳/۰۶/۲۲ - ۱۹:۵۳)
آيت الله اميني عصر امروز با حضور در بيمارستان محل بستري رهبر معظم انقلاب از حضرت آيت الله خامنه‌اي عيادت و سلامتي و بهبود کامل ايشان را از درگاه خداوند متعال مسألت کرد.
همچنين تعدادي از از وزيران و معاونان رئيس جمهور، برخي از نمايندگان ولي فقيه در استانها و نهادهاي انقلابي، نمايندگان حضرات آيات صافي گلپايگاني، مکارم شيرازي، موسوي اردبيلی، کابلی و سيد سعيد حکيم، برخي از اعضاي مجلس خبرگان رهبري و مجمع تشخيص مصلحت نظام، سرکار خانم دکتر زهرا مصطفوي فرزند بزرگوار امام راحل، جمعي از فضلا و مدرسين حوزه‌هاي علميه، مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاهها، نمايندگان تشکلهاي دانشجويي، گروهي از فرزندان و همسران شهداي گرانقدر دفاع مقدس، و تني چند از شخصيتها و مسئولان در بخشهاي مختلف، از رهبر معظم انقلاب عيادت و براي سلامتي و طول عمر ايشان دعا کردند.
همچنين، طي امروز و ديروز، جمعي از هنرمندان، اهالي فرهنگ و ادب، اصحاب رسانه و ورزشکاران نيز با حضور در بيمارستان از حضرت آيت الله خامنه‌اي عيادت و با ايشان صميمانه گفتگو کردند.


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر دو شنبه 22 شهريور 1393زمان استخراج خبر19:53 محقق خبرسردبیر |

RSS

POWERED BY Mr.Abootaleb Ansari Moghaddam طراحی سایت توسط: ابوطالب انصاری مقدم
raahbari.ir

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 123
بازدید ماه : 1523
بازدید کل : 43207
تعداد مطالب : 433
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1

log
ا
كليه حقوق اين وبسايت محفوظ ميباشد و كپي برداري از مطالب با ذكر منبع مجاز است