آمار دیدار جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام با امام خامنه اي
خبر گزاري فدائيان امام خامنه اي
رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی:
 

مقطع تحویل مسئولیتهای اجرایی فرصتی مبارک برای استمرار جهت گیریهای امام خمینی/ مسئله اقتصاد و ادامه پیشرفتهای علمی باید در اولویت کار مسئولان باشد/ تعامل با دنیا بدون برگشت از مسیر صحیح.

به گزارش خبرگذاری فدائیان امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب عصر امروز (یکشنبه) در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام، تحویل مسئولیتهای اجرایی را فرصتی مبارک برای استمرار جهت گیریهای حضرت امام خمینی (رض) در مسائل مختلف کشور خواندند.

شرح خبر را مطالعه فرمائید.

دیدار جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام

دیدار جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام

 

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر یک شنبه 30 تير 1392زمان استخراج خبر19:30 محقق خبرسردبیر |

 
دیدار جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب (۱۳۹۲/۰۴/۳۰ - ۰۷:۳۰)

به گزارش خبرگذاری فدائیان امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،در دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان، جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
مشروح خبر بیانات مهم رهبر انقلاب در این دیدار و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر خواهد شد.

+ تاریخ استخراج خبر یک شنبه 30 تير 1392زمان استخراج خبر18:24 محقق خبرسردبیر |

 
با صدور احکامی از سوی رهبر معظم انقلاب صورت گرفت؛
ابقای سه تن از فقهای شورای نگهبان و انتصاب عضو جدید
               به گزارش خبرگذاری فدائیان امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به استناد اصل نود و یكم قانون اساسی، حضرات آیات آقایان حاج شیخ محمّد مومن، حاج شیخ محمّد یزدی و حاج سیّد محمود هاشمی شاهرودی را در عضویت فقهای شورای نگهبان ابقا و همچنین در حکم جداگانه ای، جناب حجت الاسلام آقای حاج شیخ مهدی شب زنده دار را بعنوان عضو جدید فقهای شورای نگهبان منصوب کردند.
متن حکم رهبر معظم انقلاب در خصوص ابقای سه تن از فقهای شورای نگهبان به این شرح است.
ابقای سه تن از فقهای شورای نگهبان و انتصاب عضو جدید ابقای سه تن از فقهای شورای نگهبان و انتصاب عضو جدید

 

+ تاریخ استخراج خبر سه شنبه 25 تير 1392زمان استخراج خبر12:34 محقق خبرسردبیر |

 

كمك یک میلیارد و 200 میلیون ریالی رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند (۱۳۹۲/۰۴/۲۴ - ۱۴:۴۲)

به گزارش خبرگذاری فدائیان امام خامنه اي به نقل از دفتر نشر اثار ایشان،حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) همزمان با جشن گلریزان ویژه كمك به آزادی زندانیان نیازمند كشور، یک میلیارد و 200 میلیون ریال به ستاد دیه كمك كردند.
جشن گلریزان هر سال به همت ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و كمك به زندانیان نیازمند برگزار می‌شود.

 

+ تاریخ استخراج خبر سه شنبه 24 تير 1392زمان استخراج خبر14:42 محقق خبرسردبیر |

رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت:
 
 
کار بی وقفه و خودداری از آسودگی و استراحت، امتیاز بزرگ دولت/ احساس شرم نکردن در بیان «اهداف، انگیزه ها و شیوه های انقلابی در مجامع جهانی» از کارهای بزرگ دولت بود

ه گزارش خبرگذاری فدائیان امام خامنه اي به نقل از دفتر نشر اثار ایشان،حضرت آیت الله امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پنجمین روز از ماه مبارک رمضان در دیدار رئیس جمهور و هیأت وزیران، کار و تلاش شبانه روزی و بسیار پرحجم، و برجسته کردن شعارهای انقلاب در عرصه های داخل و خارج را از ویژگیهای تحسین برانگیز دولت خواندند و از زحمات و تلاشهای آقای احمدی نژاد و همکاران وی صمیمانه قدردانی کردند.

شرح خبر را مطالعه فرمایید.

دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت

دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر یک شنبه 23 تير 1392زمان استخراج خبر17:51 محقق خبرسردبیر |

۱۳۹۲/۰۴/۱۹

اقامه نماز ظهر و عصر در ماه رمضان به امامت امام خامنه ای

به گزارش خبرگذاری فدائیان امام خامنه اي امسال نيز به روال سال‌های گذشته از ابتدای ماه مبارك رمضان نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حضور اقشار مختلف مردم در حسينيه امام خمينی رحمه‌الله اقامه می‌شود.

اين مراسم از روز اول ماه مبارك رمضان، همه روزه به جز روزهای جمعه تا روز پايانی ماه مبارك رمضان ادامه خواهد داشت و عموم مردم مومن و روزه‌دار می‌توانند برای شركت در اين مراسم معنوی به حسينيه امام خمينی رحمه‌الله واقع در خيابان فلسطين جنوبی، تقاطع آذربايجان مراجعه كنند.

ضمناً جزء خوانی قرآن كریم هر روز یك ساعت قبل از اذان ظهر انجام می‌شود.

+ تاریخ استخراج خبر یک شنبه 19 تير 1392زمان استخراج خبر2:21 محقق خبرسردبیر |

اجمالی/
 
 
رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند (۱۳۹۲/۰۴/۲۳ - ۱۶:۵۶)

به گزارش خبرگذاری فدائیان امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،در پنجمین روز از ماه مبارک رمضان، رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبرانقلاب در این دیدار : كسانیكه میخواهند درباره دولت قضاوت كنند به حجم كار بالا وتلاش خستگی ناپذیر و امتیازات آن در دنیا توجه كنند/این دولت توانست شعارهای انقلاب را سر دست بگیرد و به آن افتخاركند.

رهبرانقلاب خطاب به اعضای هیئت دولت: كاری كه باید برآن همت بگمارید این است كه رشته خدمت را رها نكنید/صحنه كشور،صحنه تلاش و كار است.
مشروح خبر بیانات رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر خواهد شد.

دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت
دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت

+ تاریخ استخراج خبر یک شنبه 23 تير 1392زمان استخراج خبر16:56 محقق خبرسردبیر |

دراوایل سال 1382 شایعه ای مبنی بر اینکه درصدى از قيمت خودروها به دفتر رهبري اختصاص دارد از سوی دشمنان امام خامنه ای و انقلاب (که از عوان انقلاب سعی بر خراب کردن چهره معصوم امام راحل و  رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای داشتند ) بر سر زبانها انداختند .

غافل از اینکه حی داور جذابیت و نورانیتی به مقربان درگاهش عنایت می کند و با این شایعات کسی نمی تواند محبت امام را از دل مسلمین بیرون کند.

در پی این شایعات ،دفتر مقام معظم رهبری در 23 تیر ماه 1382 اطلاعیه ای را خطاب به دستگاهها و مردم منتشر کردند که به مناسبت سالروز انتشار این اطلاعیه بر آن شدیم آن را باز نشر نماییم که در شرح خبر آمده است.


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر یک شنبه 23 تير 1392زمان استخراج خبر1:35 محقق خبرسردبیر |

از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفت؛
 
ضرورت حاکم شدن هدایت قرآنی و سبک زندگی اسلامی در جامعه (۱۳۹۲/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۸)

همزمان با اولین روز از ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن، عصر امروز(چهارشنبه) به مدت بیش از سه و نیم ساعت محفل انس با قرآن در حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.
دیدار جمعی از قاریان، حافظان و اساتید قرآنی


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 19 تير 1392زمان استخراج خبر12:18 محقق خبرسردبیر |

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در روز چهارم تیرماه ۱۳۶۷، زمانی كه رئیس‌جمهور ایران بودند، به درخواست دكتر علیرضا مرندی -وزیر پیشین بهداشت و درمان- در مراسم افتتاح طرح «بسیج سلامت كودكان» شركت كردند و پس از سخنرانی در آن مراسم، با خوراندن قطره‌ی فلج اطفال به چند كودك، فاز عملیاتی این طرح را افتتاح كردند. ایشان در آن سخنرانی، از كودك به عنوان یك ذخیره‌ی ارزشمند و بی‌بدیل برای آینده‌ی جامعه یاد می‌كنند كه خانواده‌ها و مسئولان و مدیران جامعه باید نسبت به سلامت جسمی و روحی آن اهتمام ویژه داشته باشند. دكتر مرندی خاطرات خویش از این رویداد را در قالب عكس‌نوشت روایت می‌كند و در ادامه به ماجرای فرمان رهبر انقلاب به فرماندهان نیروی مقاومت بسیج در سال ۱۳۷۳ برای اجرای طرح «بسیج واكسیناسیون فلج اطفال» می‌پردازد.
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/22995/B/13920404_0122995.jpg
در تیر ماه سال ۱۳۶۷ از آیت‌الله خامنه‌ای كه آن موقع رئیس‌جمهور بودند، تقاضا كردم طرح «بسیج سلامت كودكان» را ایشان افتتاح كنند. هدف از اجرای این طرح یك‌هفته‌ای، رشد و ارتقاء شش شاخص در حوزه‌ی سلامت كودكان بود.

مراسم افتتاحیه در بیمارستان فیروزگر تهران بود. آیت‌الله خامنه‌ای آمدند و من گزارشی از روند كارها ارائه دادم. ایشان هم در آن جلسه سخنرانی كردند و پس از اتمام سخنرانی‌، خواهش كردیم كه برای افتتاح عملی این طرح، به چند كودك قطره‌ی فلج اطفال بخورانند و این‌گونه فاز عملیاتی طرح بسیج سلامت كودكان را رسماً افتتاح كردند.

در سال ۱۳۷۲ كه بنده دوباره وزیر بهداشت شدم، تصمیم گرفتم طرح ریشه‌كنی فلج اطفال را اجرا كنم. مقدمات كار شروع شد تا سال ۷۳ كه برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفت و نهایتاً قرار شد طرح «بسیج واكسیناسیون فلج اطفال» را اجرایی كنیم. با رهبر معظم انقلاب مكاتبه كردم و از ایشان خواستم كه نیروهای بسیجی در این طرح به ما كمك كنند. ایشان هم به مسئولان ذیربط در نیروی مقاومت بسیج نامه نوشتند و توضیح دادند كه این كار بسیار خوب است. همچنین به آن‌ها نوشتند كه با وزارت بهداشت در این باره همكاری كنند.

البته در اجرای این طرح بزرگ، نهادهای دیگری مانند شهرداری‌ها هم به ما كمك كردند. در نتیجه این طرح با مشاركت ۶۰۰ هزار بسیجی انجام گرفت. نیروهای اجرایی از بسیج یا وزارت بهداشت به درب تك‌تك منازل مردم مراجعه كردند و به هر كودك زیر پنج سال، واكسن فلج اطفال خوراندند. به این ترتیب، بیش از ۹ میلیون كودك در ظرف كمتر از ۱۲ ساعت در اقصی‌نقاط كشور واكسن فلج اطفال را دریافت كردند. طی آن برنامه‌ی ۱۲ساعته مقدمه‌ی ریشه‌كنی فلج اطفال فراهم شد تا این‌كه تدریجاً به طور كلی این بیماری در كشور ما ریشه‌كن گردید.

این كار بزرگ در حوزه‌ی سلامت با دستورها و تشویق‌های رهبر معظم انقلاب انجام گرفت و ایشان هم به واسطه‌ی این كار به ما خیلی اظهار لطف كردند. در ضمن فرمانده وقت بسیج هم از انجام یك فعالیت غیر نظامی توسط بسیج پس از پایان جنگ بسیار اظهار خرسندی می‌كرد.

 

+ تاریخ استخراج خبر پنج شنبه 4 تير 1392زمان استخراج خبر7:11 محقق خبرسردبیر |

RSS

POWERED BY Mr.Abootaleb Ansari Moghaddam طراحی سایت توسط: ابوطالب انصاری مقدم
raahbari.ir

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 123
بازدید ماه : 1523
بازدید کل : 43207
تعداد مطالب : 433
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1

log
ا
كليه حقوق اين وبسايت محفوظ ميباشد و كپي برداري از مطالب با ذكر منبع مجاز است