آمار امام خامنه ای صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی را تبریک گفتند
خبر گزاري فدائيان امام خامنه اي
با صدور پیامی؛
 
امام خامنه ای صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی را تبریک گفتند .

در پی صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی برزیل، رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی کسب این موفقیت را تبریک گفتند.
متن پیام رهبر معظم انقلاب به این شرح است:
بسمه تعالی
پیروزی تیم ملی فوتبال، مردم  و بویژه ورزش دوستان کشور را شادمان کرد. از عزیزانی که این شادمانی را پدید آوردند متشکرم، خسته نباشید.
سید علی خامنه ای
28 خرداد ماه 1392

+ تاریخ استخراج خبر سه شنبه 28 خرداد 1392زمان استخراج خبر18:48 محقق خبرسردبیر |

عصر امروز انجام شد؛
ديدار حجت الاسلام و المسلمین روحانی رئيس جمهور منتخب مردم با امام خامنه ای 

به گزارش خبرگذاری فدائیان امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئيس جمهور منتخب مردم عصر امروز(یکشنبه) با حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي ديدار كرد.

در اين ديدار كه پس از اعلام نتيجه قطعي آراي مردم در یازدهمین دوره انتخابات رياست جمهوري صورت گرفت، مقام معظم رهبري با آرزوي توفيق براي حجت الاسلام و المسلمین روحانی، رهنمودهاي لازم را ارائه كردند.

ديدار حجت الاسلام و المسلمین روحانی رئيس جمهور منتخب

ديدار حجت الاسلام و المسلمین روحانی رئيس جمهور منتخب

ديدار حجت الاسلام و المسلمین روحانی رئيس جمهور منتخب مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامي

 

+ تاریخ استخراج خبر دو شنبه 26 خرداد 1392زمان استخراج خبر18:56 محقق خبرسردبیر |

پیام رهبر معظم انقلاب در پی حماسه تاریخی و با شکوه ملت ایران در انتخابات 24 خرداد؛

پیروز حقیقی انتخابات؛ ملت بزرگ ایران/ حماسه حضور مردم باطل السحر بافته ها و گزافه‌های دشمنان و حسودان شد/ توصیه‌های مهم به رئیس جمهور منتخب و آحاد ملت .

به گزارش خبرگذاری فدائیان امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،در پی حماسه با شکوه و تاریخی ملت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تشکر و قدردانی خطاب به مردم ایران صادر کردند.
حضرت آیت الله خامنه ای در این پیام با اشاره به حضور متراکم و خیره کننده ایرانیان مومن و غیور در صحنه حماسی انتخابات، این حضور عظیم را نشان دهنده رشد فزاینده سیاسی و پای فشردن بر مردمسالاری دینی صادقانه و باطل السحر بافته ها و گزافه های دشمنان حسود خواندند و تأکید کردند: پیروزِ حقیقی انتخابات، ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذناپذیر و چهره ی پر نشاط و مصمّم و دل سرشار از امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.

متن کامل پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در شرح خبر آمده است.

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر شنبه 25 خرداد 1392زمان استخراج خبر21:8 محقق خبرسردبیر |

امام خامنه ای در اولین دقایق آغاز رأی گیری:

سرنوشت کشور و سعادت ملت؛ وابسته به حضور و انتخاب مردم/ رأی ملت یک امانت و حق الناس در دست مسئولان برگزاری انتخابات است.

به گزارش خبرگذاری فدائیان امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دقایق آغاز رأی گیری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور در محل صندوق سیار 110 در حسینیه امام خمینی (ره)، آراء خود را به صندوق انداختند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با تبریک اعیاد شعبانیه، حضور موثر، بهنگام، همگانی و پر شور ملت در انتخابات را دارای اهمیت فراوان دانستند و تأکید کردند: مردم عزیز ایران با شوق و انگیزه وارد صحنه انتخابات شوند و بدانند که سرنوشت کشور و سعادت ملت، به وابسته به حضور و انتخاب آن‌هاست.

عین بیانات امام خامنه ای در گفت‌وگو با خبرنگاران صداوسیما پس از شركت در انتخابات در شرح خبر آمده است.

شرکت رهبر انقلاب اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای شهر روستا شرکت رهبر انقلاب اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای شهر روستا

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر جمعه 24 خرداد 1392زمان استخراج خبر8:37 محقق خبرسردبیر |

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پر شور هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم:
حضور حداکثری و عمومی در انتخابات؛ مهم‌ترین مسئله/ قانون‌گرایی گفتمان تحسین برانگیز ملت/ مناظره‌ها نقطه قوت انتخابات امسال/ آرای بیشتر و محکم‌تر، قدرت منتخب ملت را در مقابل دشمنان بیشتر می‌کند (۱۳۹۲/۰۳/۲۲ - ۱۱:۴۹)

به گزارش خبرگذاری فدائیان امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در خجسته میلاد اسوه «عشق و ایمان و ایثار» حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، در دیدار پرشور هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم، قانون گرایی را گفتمان تحسین برانگیز ملت در انتخابات 24 خرداد خواندند و با تجلیل از شور و شوق مبارک مردم برای شرکت در انتخابات تأکید کردند: حضور حداکثری در پای صندوقهای رأی، از هر چیز دیگر برای کشور مهمتر است و ملت با حرکت مقتدرانه روز جمعه، ارتباط و اتصال مستحکم خود را با نظام اسلامی اثبات، و دشمن را بار دیگر ناکام و ناامید خواهد کرد.
ایشان با تبریک میلاد پربرکت حضرت امام حسین (ع) شور و اشتیاق انتخاباتی ملت را نشان دهنده شکل گیری حماسه سیاسی برشمردند و افزودند: حماسه سیاسی از همین امروز شروع شده و انشاءالله روز جمعه با امید، توکل و همت مردم، به نقطه اوج خود خواهد رسید و به معنای واقعی تحقق خواهد یافت.
حضرت آیت الله خامنه ای، انتخابات 24 خرداد را برخوردار از رنگ و بویی خاص دانستند و افزودند: دشمنان اسلام و انقلاب و ایران، همه امکانات مالی، رسانه ای و سیاسی خود را بکار گرفتند تا مردم را از نظام جدا و به «انتخابات و دستگاه برگزار کننده آن» بدبین کنند اما ملت روز جمعه با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی، ارتباط و اتصال مستحکم خود را با نظام اسلامی اثبات می کند و با نمایش قدرت عظیم خود، دشمن را بار دیگر شکست خورده و مأیوس خواهد ساخت.

عین بیانات امام خامنه ای در دیدار اقشار مختلف مردم در شرح خبر آمده است.

دیدار پرشور هزاران نفر از اقشار مختلف مردم دیدار پرشور هزاران نفر از اقشار مختلف مردم

 

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر پنج شنبه 22 خرداد 1392زمان استخراج خبر11:49 محقق خبرسردبیر |

رهبر انقلاب در دیدار اساتید، قاریان و حافظان شرکت کننده در مسابقات بین المللی قرآن:
حنجره دعوت کننده مسلمانان به وحدت حنجره الهی و زبان تحریک کننده به دشمنی زبان شیطان است/ دشمنان غربی شمشیر را بر ضد مسلمانان از رو بسته اند (۱۳۹۲/۰۳/۱۸ - ۱۱:۵۳)

 

به گزارش خبرگذاری فدائیان امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار اساتید، قاریان و حافظان شرکت کننده در سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، یکی از دستورات مهم قرآن خطاب به مسلمانان را حفظ اتحاد و یکپارچگی دانستند و تأکید کردند: امروز هر حنجره و زبانی که مسلمانان را به وحدت دعوت کند، حنجره الهی است و هر حنجره و زبانی که مسلمانان و مذاهب اسلامی را به دشمنی با یکدیگر تحریک کند، زبان شیطان است.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گزارشی از تلاشهای این سازمان در جهت بسط معارف قرآنی و همچنین برگزاری سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم بیان کرد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی حضور قاریان، حافظان و اساتید قرآنی از 70 کشور جهان را از نقاط برجسته این دوره از مسابقات خواند و گفت: سازمان اوقاف در یکسال گذشته به منظور توسعه و همچنین ارتقاء فعالیتهای قرآنی در کشور برنامه های متنوعی را در دستور کار قرار داده است.

عين بیانات رهبر انقلاب در دیدار شركت‌كنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن كریم در شرح خبر آمده است.

دیدار شرکت کنندگان در سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم دیدار شرکت کنندگان در سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر شنبه 18 خرداد 1392زمان استخراج خبر11:53 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبري:


رهبر انقلاب در ديدار مسوولان نظام و سفیران كشورهاي اسلامي بمناسبت عید مبعث:
اتحاد و همدلی ضروری‌ترین نیاز امروز دنیای اسلام/ نقشه اصلی دشمن اختلاف‌افکنی میان مسلمانان و اسلام‌ستیزی با طراحی سرویس‌های اطلاعاتی غربی است
دیدار روسای قوا و جمعی از مسوولان نظام

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر شنبه 17 خرداد 1392زمان استخراج خبر11:37 محقق خبرسردبیر |

رهبر معظم انقلاب در اجتماع عظيم و پر شور مردمی در حرم مطهر امام خمينی(ره):
 
باور عميق امام خمينی به «خدا، مردم و خود» زمينه‌ساز پيروزی و پيشرفت مقتدرانه انقلاب/ هر رأی مردم، رأی به جمهوری اسلامی و اعتماد به ساز و کار انتخابات است/ لازمه انتقاد در سخنان انتخاباتی سياه نمايی نيست/ نامزدها وعده‌های نشدنی ندهند 

به گزارش خبرگذاری فدائیان امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،

 

مراسم بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) مراسم بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر سه شنبه 14 خرداد 1392زمان استخراج خبر12:14 محقق خبرسردبیر |

 
به گزارش خبرگذاری فدائیان امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،امام خامنه اي درگذشت آیت الله طاهری اصفهانی را تسلیت گفتند .

حضرت آیت الله خامنه‌ای درپی درگذشت آیةالله آقای حاج سید جلال‌الدین طاهری اصفهانی پیام تسلیتی صادر کردند.
متن پیام رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
در گذشت عالم مجاهد مرحوم مغفور آیةالله آقای حاج سیدجلال‌الدین طاهری اصفهانی را به همه‌ی علاقمندان بویژه خاندان محترم ایشان تسلیت میگویم. ایشان پس از انقلاب نخستین امام جمعه‌ی اصفهان بودند كه سالها در این مسند ادای وظیفه نمودند و یكی از فرزندان ایشان به شرف شهادت نائل آمدند. از خداوند متعال مغفرت و رحمت واسعه و علو مقام برای آن مرحوم و فرزند شهیدش مسألت مینمایم.
سید علی خامنه‌ای

۱۳ خرداد ۱۳۹۲

 

 

+ تاریخ استخراج خبر دو شنبه 13 خرداد 1392زمان استخراج خبر9:55 محقق خبرسردبیر |

رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح کردند؛
به گزارش خبرگذاری فدائیان امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،تأکید بر رعایت قانون و تعامل و انصاف در روابط دولت و مجلس/ سخنان کاندیداها باید واقعی، صمیمی، متکی بر اطلاعات درست و صادقانه باشد .

دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی

دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 8 خرداد 1392زمان استخراج خبر12:37 محقق خبرسردبیر |

RSS

POWERED BY Mr.Abootaleb Ansari Moghaddam طراحی سایت توسط: ابوطالب انصاری مقدم
raahbari.ir

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 122
بازدید هفته : 123
بازدید ماه : 1523
بازدید کل : 43207
تعداد مطالب : 433
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1

log
ا
كليه حقوق اين وبسايت محفوظ ميباشد و كپي برداري از مطالب با ذكر منبع مجاز است