آمار امام خامنه ای در حرم مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا حضور يافتند
خبر گزاري فدائيان امام خامنه اي
به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،صبح امروز و در نخستین روز از دهه‌ ی فجر انقلاب اسلامی؛
امام خامنه ای در حرم مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا حضور يافتند (۱۳۹۲/۱۱/۱۲ - ۰۸:۵۹)

در نخستین روز از ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي و سالروز ورود تاريخ ساز امام خميني(ره) به ميهن اسلامي، حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، صبح امروز (شنبه) با حضور در مرقد مطهر امام راحل(ره)، ضمن قرائت فاتحه، ياد بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران را گرامي داشتند.

رهبر انقلاب اسلامي همچنین با حضور بر مزار شهداي هفتم تير و گلزار شهداي بهشت زهرا، براي ارواح طيبه ي شهدا علو درجات مسألت كردند.

حضور رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر شنبه 12 بهمن 1392زمان استخراج خبر8:59 محقق خبرسردبیر |


به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری، «جمعی از مسئولان کشور، میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی و گروههایی از مردم»، با امام خامنه ای دیدار و گفتگو کردند.

بنا بر این گزارش اهم سخنان رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای در این دیدار به شرح ذیل می باشد:

رهبر انقلاب در خجسته سالروز ميلاد حضرت محمد مصطفي(ص) و حضرت امام صادق (ع)؛
 
 
وحدت، مهمترین مساله ی امروز دنیای اسلام است/ایجاد اختلاف میان مسلمانان، محور اساسی ترفندهای استکبار/هشدار نسبت به خطر بزرگ جریانهای تکفیری.
دیدار به مناسبت سالروز ميلاد پیامبر (ص)و امام صادق (ع)
دیدار به مناسبت سالروز ميلاد پیامبر (ص)و امام صادق (ع)


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر سه شنبه 29 دی 1392زمان استخراج خبر11:33 محقق خبرسردبیر |

با حضور پرشور هیأت‌های دانشجویی؛
 
 

مراسم عزاداری اربعین حسینی(ع) در حضور امام خامنه ای ،رهبر انقلاب برگزار شد/ رهبر معظم انقلاب: این کشور و آینده آن متعلق به جوانان است.

مراسم عزاداری اربعین حسینی(ع)

مراسم عزاداری اربعین حسینی(ع)


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر سه شنبه 2 دی 1392زمان استخراج خبر12:30 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری، راوی، نویسنده و برخی از دست‌اندركاران كتاب لشكرخوبان، با امام خامنه ای دیدار و گفتگو کردند.
 
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/24150/C/13920715_0424150.jpg
 
 
رهبر انقلاب اسلامی پیش از این در حاشیه یكی از دیدارهایشان فرموده بودند: «این كتاب لشكرخوبان پر است از اعجاب و عظمت ناگفته‌ی رزمندگان غواص و اطلاعات عملیات جنگ. در ایامی كه این كتاب را می‌خواندم بارها و بارها متاثر شدم.»
«لشكر خوبان» كتاب خاطرات آقای مهدیقلی رضایی از واحد اطلاعات عملیات لشكر ۳۱ عاشورا در دوران دفاع مقدس است كه توسط خانم معصومه سپهری به رشته‌ی تحریر در آمده است.
بخشی از بیانات معظم له در دیدار راوی، نویسنده و برخی از دست‌اندركاران كتاب لشكرخوبان در شرح خبر آمده است.


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر سه شنبه 15 مهر 1392زمان استخراج خبر22:14 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش با امام خامنه ای دیدار و گفتگو کردند.
بنا بر این گزارش اهم سخنان رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای در این دیدار به شرح ذیل می باشد:
 
از تحرک دیپلماسی دولت حمایت می کنیم/ برخی از آنچه در سفر نیویورک پیش آمد بجا نبود/ پاسخ به هرگونه شرارت دشمنان علیه ملت ایران جدی و سخت خواهد بود .
هفتمین مراسم مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (شنبه) با حضور حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده کل قوا، در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای ورود به میدان مراسم، با حضور در محل یادمان شهدای ارتش و قرائت فاتحه، علو درجات شهدا را مسئلت کردند.
.فرمانده کل قوا سپس از یگانهای حاضر در میدان سان دیدند.
پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، امیر سرتیپ خلبان شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ضمن خیر مقدم، گفت: در دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی، ضمن آموزش فناوریها و علوم جدید، آموزش معارف دینی و اعتقادی نیز از برنامه های اصلی است.
وی با اشاره به طرح های راهبردی و بومی و نصب انواع شبیه سازها در نیروی هوایی تأکید کرد: نیروی هوایی ارتش با تقویت توان دفاعی و بازدارندگی خود، در آمادگی کامل برای صیانت از مرزهای هوایی و آسمان جمهوری اسلامی ایران، بسر می برد.
همچنین سرتیپ دوم بخشنده فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری گزارشی از برنامه های آموزشی و پژوهشی دانشگاه هوایی شهید ستاری بویژه طرح پهپاد رزمی و طرح شکاری نیمه سنگین ارائه کرد.
در این مراسم به فرماندهان، اساتید، خلبانان و دانشجویان نمونه دانشگاههای افسری ارتش و همچنین تعدادی از خانواده شهدا، یک جلد کلام الله مجید و هدایایی اعطا شد و نمایندگان دانشجویان جدید و فارغ التحصیل نیز، سردوشی و درجه خود را از دست فرمانده کل قوا دریافت کردند.
در ادامه این مراسم دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش سرود عهد جانبازی را اجرا کردند.
اجرای رزمایش میدانی از دیگر برنامه های مراسم امروز دانشگاه هوایی شهید ستاری بود.
در پایان این مراسم یگانهای حاضر در میدان ضمن اجرای عملیات اعتماد به نفس، از مقابل جایگاه رژه رفتند.
بیانات فرمانده کل قوا در مراسم تحليف و اعطاى سردوشى دانشجويان دانشگاه‌هاى افسرى ارتش جمهورى اسلامى ايراندر شرح خبر آمده است.
 مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی
 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر شنبه 13 مهر 1392زمان استخراج خبر13:11 محقق خبرسردبیر |

پیام حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب به همایش نکوداشت استاد مشفق کاشانی؛
 
خصوصیت مهم شعر مشفق قرار گرفتن در خدمت اهداف دینی و انقلابی است .

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،حضرت آیت الله امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به همایش نکوداشت استاد عباس کی‌منش (مشفق کاشانی) با اشاره به برخی ویژگی‌های ممتاز این شاعر برجسته کشور، تقدیر از شاعران بزرگ را موجب پیشرفت شعر و ادبیات فارسی و تشویق جوانان مستعد خواندند و تصریح کردند: یک خصوصیت مهم شعر آقای مشفق، قرار گرفتن در خدمت اهداف دینی و انقلابی است.
در این پیام که برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران همایش نکوداشت استاد مشفق کاشانی در تاریخ 1392/4/10 است و عصر امروز (دوشنبه) از سوی آقای حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرائت شد، حضرت آیت الله خامنه ای با تاکید بر آراستگی اخلاقی آقای مشفق کاشانی افزودند:شعر ایشان، چه اشعار مذهبی و آئینی‌ و چه شعرهایی که درباره‌ی مسائل انقلاب گفته اند، همه‌ از جمله شعرهای مفید و اثرگذار است.

عین بیانات رهبر انقلاب در دیدار اعضای ستاد برگزاری همایش نکوداشت استاد مشفق کاشانی در شرح خبر آمده است.

پیام به همایش نکوداشت استاد مشفق کاشانی

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر سه شنبه 21 مرداد 1392زمان استخراج خبر18:30 محقق خبرسردبیر |

امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید سعید فطر:
 
خشنودی صهيونيست‌ها از اوضاع ناگوار مصر، عراق و ديگر كشورهاي اسلامی درگير اختلافات/ مذاکرات سازش نتیجه‌ای جز پايمال شدن حقوق فلسطيني‌ها و تشويق متجاوز به جنايت بيشتر نخواهد داشت.

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،ملت مومن موحد و متحد ايران به شكرانه يك ماه روزه داري و عبادت پروردگار، نماز عيد سعيد فطر را با شكوه خاص در سرتاسر ايران پهناور و پر عظمت اقامه كرد.
در كانون اين دايره عظيم معنوي مردم خداجوي تهران، صبح امروز نماز مبارك عيد فطر را به امامت حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامي، در دانشگاه تهران و كيلومترها از خيابانهاي اطراف اقامه كردند.

خطبه‌های نماز عید فطر که توسط حضرت امام خامنه ای ایراد شده است  در شرح خبر آمده است.

اقامه نماز عید سعید فطر


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر جمعه 18 مرداد 1392زمان استخراج خبر9:47 محقق خبرسردبیر |

بيانات در مراسم تنفيذ حكم رياست جمهورى اسلامى ايران‌، بیست و پنجم ماه مبارك رمضان 1434 در  شرح خبر آمده است.


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر یک شنبه 12 مرداد 1392زمان استخراج خبر17:41 محقق خبرسردبیر |

مراسم تنفيذ حكم رياست جمهوري هفتمین رئيس جمهوري اسلامي ايران (۱۳۹۲/۰۵/۱۲ - ۱۷:۳۸)

به گزارش خبرگذاری فدائیان امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،مراسم تنفيذ حكم رياست جمهوري هفتمین رئيس جمهوري اسلامي ايران، عصر امروز با شكوه و معنويت فراوان در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد و رهبر معظم انقلاب با تنفيذ رأي ملت، حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر حسن روحانی را به ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب كردند.
حضرت آيت الله خامنه اي در حكم تنفيذ رياست جمهوري آقای روحانی كه حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری آن را قرائت كرد، مشارکت گسترده مردم در انتخابات را نشانِ پختگی و بلوغ سیاسی ملت و دربردارنده پیامهای روشنِ «وفاداری به انقلاب»، «اعتماد و امید به نظام» و «اعتماد به روحانیت شجاع» دانستند و تصریح کردند: ملت ایران به دشمنان که برای دلسرد کردن مردم از هیچ تلاش سیاسی و تبلیغاتی فروگذار نکرده بودند، پاسخی قاطع و پرمعنی داد.
متن حكم تنفيذ رياست جمهوري آقای دکتر روحانی در شرح خبر آمده است

 

مراسم تنفيذ حكم رياست جمهوری هفتمین رئيس جمهوری اسلامی ايران

مراسم تنفيذ حكم رياست جمهوری هفتمین رئيس جمهوری اسلامی ايران

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر شنبه 12 مرداد 1392زمان استخراج خبر17:38 محقق خبرسردبیر |

 

در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد؛
مراسم سوگواری شهادت مولای متقیان امام علی علیه السلام در حضور رهبر معظم انقلاب (۱۳۹۲/۰۵/۰۸ - ۱۴:۰۰)

به گزارش خبرگذاری فدائیان امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،همزمان با ايام شهادت مظلومانه مولي الموحدين حضرت علي ابن ابيطالب عليه السلام مراسم سوگواري و عزاداري آن حضرت با حضور قشرهاي مختلف مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامي در حسينيه امام خميني(ره) برگزار شد.
در اين مراسم، بعد از نماز ظهر شركت كنندگان در عزاي شهادت جانكاه و مظلومانه مولاي متقيان حضرت علي عليه السلام به سوگواري پرداختند.

 

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 8 مرداد 1392زمان استخراج خبر14:0 محقق خبرسردبیر |

RSS

POWERED BY Mr.Abootaleb Ansari Moghaddam طراحی سایت توسط: ابوطالب انصاری مقدم
raahbari.ir

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 168
بازدید دیروز : 333
بازدید هفته : 557
بازدید ماه : 548
بازدید کل : 43769
تعداد مطالب : 433
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1

log
ا
كليه حقوق اين وبسايت محفوظ ميباشد و كپي برداري از مطالب با ذكر منبع مجاز است