آمار به گزارش خبرگذاری فدائیان امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،
خبر گزاري فدائيان امام خامنه اي
در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد:
مراسم عزاداری و سوگواری ام الائمه، صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها (۱۳۹۰/۰۲/۱۶ - ۲۲:۵۴)

در شب شهادت دخت گرامی پیامبر اسلام حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، مراسم عزاداری و سوگواری بانوی عصمت و طهارت، با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
در این مراسم که از چهارشنبه شب آغاز شده است، اقشار مختلف مردم و مسئولان حضور داشتند و سخنرانان و مداحان اهل بیت علیهم السلام به تبیین شخصیت والای ام الائمه حضرت فاطمه (سلام الله علیها) و ذکر مصائب و مناقب ایشان پرداختند.
این مراسم سوگواری و عزاداری تا یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 در حسینیه امام خمینی (ره) ادامه خواهد داشت.

+ تاریخ استخراج خبر شنبه 16 ارديبهشت 1390زمان استخراج خبر2:13 محقق خبرسردبیر |

طی مراسمی و با حضور رهبر معظم انقلاب؛
مضجع شریف امام رضا علیه السلام غبار روبی شد (۱۳۹۰/۰۶/۲۳ - ۱۵:۰۱)

مراسم غبار روبي مضجع شريف ثامن الحجج، حضرت امام رضا عليه السلام صبح امروز(چهارشنبه) در فضايي معنوي و با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامي برگزار شد.
در طول مراسم، قاریان و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با قرائت آیات نورانی و مدیحه سرایی به این آیین با شکوه معنویت و روحانیت خاصی بخشیدند.

+ تاریخ استخراج خبر شنبه 23 شهريور 1390زمان استخراج خبر15:5 محقق خبرسردبیر |

از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفت؛
 
ضرورت حاکم شدن هدایت قرآنی و سبک زندگی اسلامی در جامعه (۱۳۹۲/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۸)

همزمان با اولین روز از ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن، عصر امروز(چهارشنبه) به مدت بیش از سه و نیم ساعت محفل انس با قرآن در حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.
دیدار جمعی از قاریان، حافظان و اساتید قرآنی


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 19 تير 1392زمان استخراج خبر12:18 محقق خبرسردبیر |

امام خامنه ای در اولین دقایق آغاز رأی گیری:

سرنوشت کشور و سعادت ملت؛ وابسته به حضور و انتخاب مردم/ رأی ملت یک امانت و حق الناس در دست مسئولان برگزاری انتخابات است.

به گزارش خبرگذاری فدائیان امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دقایق آغاز رأی گیری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور در محل صندوق سیار 110 در حسینیه امام خمینی (ره)، آراء خود را به صندوق انداختند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با تبریک اعیاد شعبانیه، حضور موثر، بهنگام، همگانی و پر شور ملت در انتخابات را دارای اهمیت فراوان دانستند و تأکید کردند: مردم عزیز ایران با شوق و انگیزه وارد صحنه انتخابات شوند و بدانند که سرنوشت کشور و سعادت ملت، به وابسته به حضور و انتخاب آن‌هاست.

عین بیانات امام خامنه ای در گفت‌وگو با خبرنگاران صداوسیما پس از شركت در انتخابات در شرح خبر آمده است.

شرکت رهبر انقلاب اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای شهر روستا شرکت رهبر انقلاب اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای شهر روستا

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر جمعه 24 خرداد 1392زمان استخراج خبر8:37 محقق خبرسردبیر |

رهبر انقلاب در دیدار اساتید، قاریان و حافظان شرکت کننده در مسابقات بین المللی قرآن:
حنجره دعوت کننده مسلمانان به وحدت حنجره الهی و زبان تحریک کننده به دشمنی زبان شیطان است/ دشمنان غربی شمشیر را بر ضد مسلمانان از رو بسته اند (۱۳۹۲/۰۳/۱۸ - ۱۱:۵۳)

 

به گزارش خبرگذاری فدائیان امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار اساتید، قاریان و حافظان شرکت کننده در سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، یکی از دستورات مهم قرآن خطاب به مسلمانان را حفظ اتحاد و یکپارچگی دانستند و تأکید کردند: امروز هر حنجره و زبانی که مسلمانان را به وحدت دعوت کند، حنجره الهی است و هر حنجره و زبانی که مسلمانان و مذاهب اسلامی را به دشمنی با یکدیگر تحریک کند، زبان شیطان است.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گزارشی از تلاشهای این سازمان در جهت بسط معارف قرآنی و همچنین برگزاری سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم بیان کرد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی حضور قاریان، حافظان و اساتید قرآنی از 70 کشور جهان را از نقاط برجسته این دوره از مسابقات خواند و گفت: سازمان اوقاف در یکسال گذشته به منظور توسعه و همچنین ارتقاء فعالیتهای قرآنی در کشور برنامه های متنوعی را در دستور کار قرار داده است.

عين بیانات رهبر انقلاب در دیدار شركت‌كنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن كریم در شرح خبر آمده است.

دیدار شرکت کنندگان در سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم دیدار شرکت کنندگان در سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر شنبه 18 خرداد 1392زمان استخراج خبر11:53 محقق خبرسردبیر |

رهبر معظم انقلاب در اجتماع عظيم و پر شور مردمی در حرم مطهر امام خمينی(ره):
 
باور عميق امام خمينی به «خدا، مردم و خود» زمينه‌ساز پيروزی و پيشرفت مقتدرانه انقلاب/ هر رأی مردم، رأی به جمهوری اسلامی و اعتماد به ساز و کار انتخابات است/ لازمه انتقاد در سخنان انتخاباتی سياه نمايی نيست/ نامزدها وعده‌های نشدنی ندهند 

به گزارش خبرگذاری فدائیان امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،

 

مراسم بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) مراسم بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر سه شنبه 14 خرداد 1392زمان استخراج خبر12:14 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) مطرح شد؛
توصیه‌های مهم رهبر انقلاب در خصوص حفظ نشاط انتخاباتی بدور از ریخت و پاش در تبلیغات و ایجاد کدورت/ گام حماسی ملت در انتخابات، بشارت دهنده دستاوردهای بزرگ‌تر برای انقلاب خواهد بود/ مردم کسی را ترجیح دهند که زمینه ساز عزت برای آینده انقلاب و کشور باشد.
مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسدار دانشگاه امام حسین (ع)

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر دو شنبه 6 خرداد 1392زمان استخراج خبر13:22 محقق خبرسردبیر |

بیانات مهم رهبر معظم انقلاب در اجلاس جهانی علما و بيداري اسلامي؛
بیداری اسلامی اگر سالم بماند قادر به رقم زدن تمدن ‌اسلامی خواهد بود/ توطئه غرب برای تبدیل کردن بیداری اسلامی به معارضه‌های خونین قومی و مذهبی/ مسئله فلسطین محکی برای نهضتهای بیداری اسلامی 

به گزارش خبرگذاری فدائیان رهبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،اجلاس علما و بيداري اسلامي صبح امروز (دوشنبه) با حضور صدها نفر از علماء، انديشمندان، نخبگان و روحانيون برجسته جهان اسلام و با سخنان حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، آغاز بکار کرد.
حضرت آیت الله خامنه ای پیش از حضور در سالن اجلاس، با شماری از علمای برجسته شرکت کننده در این همایش از نزدیک دیدار کردند.
رهبر انقلاب اسلامي پس از دیدار با این علما، در جمع میهمانان شرکت کننده در همایش حضور یافتند.

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر انقلاب اسلامي بیانات مهمي ایراد فرمودند که در شرح خبر آمده است.

اجلاس «علمای امت و بیداری اسلامی» در تهران اجلاس «علمای امت و بیداری اسلامی» در تهران

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر دو شنبه 9 ارديبهشت 1392زمان استخراج خبر11:23 محقق خبرسردبیر |

 

 همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری دخت گرامی پیامبر اسلام، حضرت صدیقه کبری(سلام الله علیها)، مراسم عزاداری و سوگواری بانوی عصمت و طهارت، با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ، اقشار مختلف مردم و جمعی از مسوولان نظام در حسینیه ی امام خمینی(ره) برگزار شد.
 این مراسم كه از پنجشنبه 22 فروردین در حسینیه امام خمینی(ره) آغاز شده بود به مدت پنج شب ادامه یافت.

 

+ تاریخ استخراج خبر پنج شنبه 26 فروردين 1392زمان استخراج خبر20:30 محقق خبرسردبیر |

RSS

POWERED BY Mr.Abootaleb Ansari Moghaddam طراحی سایت توسط: ابوطالب انصاری مقدم
raahbari.ir

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 159
بازدید دیروز : 333
بازدید هفته : 548
بازدید ماه : 539
بازدید کل : 43760
تعداد مطالب : 433
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1

log
ا
كليه حقوق اين وبسايت محفوظ ميباشد و كپي برداري از مطالب با ذكر منبع مجاز است