آمار حضرت امام خامنه ای یک اصله نهال غرس کردند
خبر گزاري فدائيان امام خامنه اي
در آستانه هفته منابع طبیعی؛
 
رهبر معظم انقلاب اسلامی یک اصله نهال غرس کردند.

در آستانه‌ی هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه) یک اصله نهال غرس کردند.
رهبر معظم انقلاب سپس در سخنانی با تشکر از همه کسانی که در بخش توسعه ی فضای سبز کشور فعالیت دارند، خاطرنشان کردند: از مسئولان و آحاد مردم می خواهم که به مسئله فضای سبز اهمیت بدهند و نگذارند که کشور و زندگی مردم از این نعمت بزرگ پروردگار محروم شود.
ایشان مسئله محیط زیست را مهم خواندند و با اشاره به پدیده ریزگردها و غبارهایی که به کشور وارد می شود، تاکید کردند: برای رفع این آسیب همه بخش های دولت باید در سطح کلان و به صورت  هماهنگ، همکاری و اقدام کنند.
حضرت آیت الله خامنه ای همچنین خواستار اهتمام همگانی بیشتر در خصوص پاسداری از فضای سبز شدند و گفتند: شعار «هر ایرانی یک درخت» شعار خوبی است و لازم است جلوی دست اندازیها به فضاهای سبز و تبدیل این منابع ارزشمند به آهن و سیمان گرفته و با سوء استفاده کنندگان برخورد قانونی شود.

در این مراسم وزیر و نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی و شهردار تهران حضور داشتند.

کاشت نهال همزمان با هفته منابع طبیعی

 

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر پنج شنبه 14 اسفند 1392زمان استخراج خبر13:48 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،در پی ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی صورت گرفت؛
 
 
تشکیل جلسه سران قوا در حضور رهبر معظم انقلاب/ تشکر رهبر انقلاب از اهتمام روسای قوا/ مردم منتظر اجرای سیاست‌ها هستند هر سه قوه بطور جدی وارد میدان شوند/ گفتمان اقتصاد مقاومتی به یک مطالبه عمومی تبدیل شود (۱۳۹۲/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۰)

در پی ابلاغ سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی، رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز گذشته (دوشنبه) در جلسه ای با حضور سران قوا، چگونگی راههای اجرا و تحقق این سیاستها را مورد بررسی قرار دادند.

دیدار روسای قوا با رهبر معظم انقلاب اسلامی

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 6 اسفند 1392زمان استخراج خبر10:40 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،نخست وزیر ترکیه، با امام خامنه ای دیدار و گفتگو کردند.

بنا بر این گزارش اهم سخنان رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای در این دیدار به شرح ذیل می باشد:

در دیدار نخست وزیر ترکیه با رهبر معظم انقلاب مطرح شد؛
رهبر معظم انقلاب: ظرفیت‌های گسترده دو طرف زمینه مساعدی برای گسترش و تعمیق روابط است/ اردوغان: ایران را خانه دوم خود می‌دانیم (۱۳۹۲/۱۱/۰۹ - ۱۸:۰۳)

رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (چهارشنبه) در دیدار نخست وزیر ترکیه، «برادری، محبت و دوستی» کنونی دو کشور را در قرنهای اخیر، بی نظیر خواندند و تأکید کردند: ظرفیتهای گسترده دو طرف، زمینه مساعدی برای گسترش و تعمیق هرچه بیشتر روابط است.
حضرت آیت الله خامنه ای، جدیت تهران و آنکارا را در اجرایی شدن توافقهای سفر آقای اردوغان، ضروری برشمردند و افزودند: این جدیت باعث استحکام بیشتر و پیشرفت سریعتر مناسبات خواهد شد.
ایشان، گرایشها و پیوندهای قلبی دو ملت را خاطرنشان کردند و افزودند: باید از فرصتها و موقعیتهای موجود، بهره برداری صحیح به عمل آورد.
آقای رجب طیب اردوغان نیز در این دیدار با ابلاغ سلام گرم رئیس جمهور و مردم ترکیه گفت: ایران را خانه دوم خود می دانیم.
نخست وزیر ترکیه دیدارهای امروز با آقای روحانی و دیگر مسئولان ایران را بسیار مفید ارزیابی کرد و با اشاره به امضای چندین یادداشت تفاهم گفت: امیدواریم روابط دو کشور با پیشرفت و گسترش روزافزون، به الگویی برای منطقه و جهان تبدیل شود.

آقای اردوغان، امضای سند شورای عالی همکاری ایران و ترکیه را بسیار مهم دانست و گفت: با نشستهای مستمر و متقابل، روابط را به حدی گسترش می دهیم که گویی وزیران دو کشور در یک کابینه مشترک به مذاکره و همکاری مشغولند.

دیدار نخست وزیر ترکیه و هیئت همراه

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر جمعه 9 بهمن 1392زمان استخراج خبر18:3 محقق خبرسردبیر |


به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری، «جمعی از مسئولان کشور، میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی و گروههایی از مردم»، با امام خامنه ای دیدار و گفتگو کردند.

بنا بر این گزارش اهم سخنان رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای در این دیدار به شرح ذیل می باشد:

رهبر انقلاب در خجسته سالروز ميلاد حضرت محمد مصطفي(ص) و حضرت امام صادق (ع)؛
 
 
وحدت، مهمترین مساله ی امروز دنیای اسلام است/ایجاد اختلاف میان مسلمانان، محور اساسی ترفندهای استکبار/هشدار نسبت به خطر بزرگ جریانهای تکفیری.
دیدار به مناسبت سالروز ميلاد پیامبر (ص)و امام صادق (ع)
دیدار به مناسبت سالروز ميلاد پیامبر (ص)و امام صادق (ع)


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر سه شنبه 29 دی 1392زمان استخراج خبر11:33 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری، هزاران نفر از مردم قم، با امام خامنه ای دیدار و گفتگو کردند.

بنا بر این گزارش اهم سخنان رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای در این دیدار به شرح ذیل می باشد:

رفع مشکلات تنها با تکیه بر نیروی درونی ملت/ آشکار شدن دشمنی امریکا با ایران و اسلام از برکات مذاکرات اخیر بود/ امریکا بعنوان بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر حق ندارد درباره حقوق بشر حرف بزند.

عین بیانات امام خامنه ای در شرح خبر آمده است.

 

دیدار مردم قم در سالروز قیام تاریخی 19 دی


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر یک شنبه 19 دی 1392زمان استخراج خبر13:28 محقق خبرسردبیر |

با حضور پرشور هیأت‌های دانشجویی؛
 
 

مراسم عزاداری اربعین حسینی(ع) در حضور امام خامنه ای ،رهبر انقلاب برگزار شد/ رهبر معظم انقلاب: این کشور و آینده آن متعلق به جوانان است.

مراسم عزاداری اربعین حسینی(ع)

مراسم عزاداری اربعین حسینی(ع)


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر سه شنبه 2 دی 1392زمان استخراج خبر12:30 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،رئیس و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی،  با امام خامنه ای دیدار و گفتگو کردند.

بنا بر این گزارش اهم سخنان رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای در این دیدار به شرح ذیل می باشد:

 
 
شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ ابتکار با برکت امام/ امواج نشاط آفرین «ما می‌توانیم» را تقویت کنید/ چرخه پیشرفت علمی کشور کند نشود/ انفعال در مقابل فرهنگ مهاجم خسارت‌بارترین نوع برخورد است .
دیدار رئیس و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 19 آذر 1392زمان استخراج خبر11:51 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری، ده‌ها هزار نفر از فرماندهان بسيج، در فضایی مملو از عشق ولایت و معنویت، با امام خامنه ای دیدار و گفتگو کردند.

بنا بر این گزارش اهم سخنان رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای در این دیدار به شرح ذیل می باشد:

رهبر معظم انقلاب در اجتماع پر شکوه ده‌ها هزار نفر از فرماندهان بسيج:
 
 
تبیین ویژگی‌ها و روش‌های فريبکارانه و حق ناپذير استکبار جهانی بویژه امریکا/ ايستادگي و اقتدار ملت تنها راه مأيوس شدن دشمن/ حمايت قطعي از دولت و مسؤلان/ در بحث هسته اي از حقوق ملت، حتي يک قدم عقب نشيني نشود.
پيش از بيانات رهبر معظم انقلاب سردار سرلشکر محمدعلي جعفري فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان اينکه استکبار جهاني پيکاري سخت، وسيع و چندبعدي را عليه انقلاب آغاز کرده است، گفت: استحکام ساخت دروني نظام نيازمند سازماندهي گسترده بسيج مردمي براي حضور در ميدان هايي است که انقلاب و نظام به آن احتياج دارد.

سرلشکر جعفري با اشاره به بسترسازي مناسب در بسيج براي تحقق فرامين فرمانده کل قوا مجموعه اي از اقدامات صورت گرفته در بسيج در حوزه هاي مختلف از جمله تشکيل شبکه هاي صالحين، امر به معروف و نهي از منکر، سازندگي و محروميت زدايي و کارآفريني، علمي پژوهشي، نخبگاني و اقشاري و ورزشي را به عنوان زير ساختهاي لازم براي توسعه عناصر قدرت آفرين در ساخت دروني نظام نام برد.
همچنين سردار سرتيپ محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين نيز در سخناني با اشاره به جهاد همه جانبه پايگاه هاي مقاومت به عنوان ستون فقرات بسيج گفت: امروز پايگاه هاي بسيج کانون بيداري و تکيه گاه امن براي مردم هستند.
وي تأکيدکرد: دشمن تمام لشکرهاي زر و زور و تزوير و هزاران رسانه را عليه کشور بسيج کند، سوزني از مسير ولايت عقب نشيني نخواهيم کرد.
در ابتداي اين ديدار همچنين جمعي از بسيجيان حاضر در مراسم برنامه ي «پرچمداران تمدن اسلامي» را اجرا کردند.

اجتماع عظیم 50 هزار نفر از فرماندهان بسیج سراسر کشور


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 29 آبان 1392زمان استخراج خبر12:0 محقق خبرسردبیر |

بیانات مقام معظم رهبری در کنگره بین المللی ابن شهرآشوب قرائت شد؛

 
رهبر معظم انقلاب: تکریم چهره‌های برجسته‌، موجب حرکت کشور به سمت قله‌های علمی می‌شود (۱۳۹۲/۰۸/۲۹ - ۱۰:۴۰)

صبح امروز(چهارشنبه) متن بیانات حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره بین المللی بزرگداشت «ابن شهرآشوب مازندرانی» که در تاریخ 1/7/1392برگزار شده بود، از سوی آیت الله رسولی محلاتی در همایشی که به منظور بزرگداشت این دانشمند بلندآوازه شیعه برگزار گردید، قرائت شد.
 رهبر معظم انقلاب اسلامی، ابن شهرآشوب مازندرانی را شخصیتی پر افتخار، درس آموز و جامع الاطراف در فقه، حدیث و ادبیات خواندند و تصریح کردند: تکریم چهره‌های برجسته‌ی علمی در تاریخ کشور، موجب تشویق به حرکت بیشتر به سمت قله‌های علمی خواهد شد.
ایشان با اشاره به روایات فراوان منقول از ابن شهر آشوب در کتاب مناقب، افزودند: مستند کردن این روایات کار بسیار مهم و بزرگی است که باید یک جمع فاضل حدیث دان و رجال شناس آن را انجام دهند.
پيام به كنگره ابن شهر آشوب


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 29 آبان 1392زمان استخراج خبر10:40 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری، هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان،  با امام خامنه ای دیدار و گفتگو کردند.

بنا بر این گزارش اهم سخنان رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای در این دیدار به شرح ذیل می باشد:

لبخند فریب‌گرانه دشمن نباید کسی را دچار خطا کند/ ملت متکی به قدرت درونی از اخم و تحریم دشمن متلاطم نمی‌شود .

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار در دیدار پرشور هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان، با بیان تحلیلی مهم از ریشه های دشمنی استکبار با ملت ایران ضمن اعلام حمایت جدی و محکم از مسئولان پرتلاش مذاکرات جاری تأکید کردند: سوابق عملکرد امریکا نشان می دهد موضوع هسته ای تنها بهانه ای برای ادامه دشمنی با ایران است. لبخند فریب گرانه دشمن کسی را دچار خطا نکند. اگر از مذاکرات نتیجه گرفته شود چه بهتر اگر نه، اثبات این توصیه مکرر است که برای حل مشکلات باید نگاه به درون داشته باشیم.

شرح خبر را مطالعه فرمائید.

دیدار پرشور هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر سه شنبه 13 آبان 1392زمان استخراج خبر11:23 محقق خبرسردبیر |

RSS

POWERED BY Mr.Abootaleb Ansari Moghaddam طراحی سایت توسط: ابوطالب انصاری مقدم
raahbari.ir

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 1151
بازدید کل : 44372
تعداد مطالب : 433
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1

log
ا
كليه حقوق اين وبسايت محفوظ ميباشد و كپي برداري از مطالب با ذكر منبع مجاز است