آمار رئیس و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، با امام خامنه ای دیدار و گفتگو کردند.
خبر گزاري فدائيان امام خامنه اي
به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،رئیس و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی،  با امام خامنه ای دیدار و گفتگو کردند.

بنا بر این گزارش اهم سخنان رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای در این دیدار به شرح ذیل می باشد:

 
 
شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ ابتکار با برکت امام/ امواج نشاط آفرین «ما می‌توانیم» را تقویت کنید/ چرخه پیشرفت علمی کشور کند نشود/ انفعال در مقابل فرهنگ مهاجم خسارت‌بارترین نوع برخورد است .
دیدار رئیس و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 19 آذر 1392زمان استخراج خبر11:51 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری، ده‌ها هزار نفر از فرماندهان بسيج، در فضایی مملو از عشق ولایت و معنویت، با امام خامنه ای دیدار و گفتگو کردند.

بنا بر این گزارش اهم سخنان رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای در این دیدار به شرح ذیل می باشد:

رهبر معظم انقلاب در اجتماع پر شکوه ده‌ها هزار نفر از فرماندهان بسيج:
 
 
تبیین ویژگی‌ها و روش‌های فريبکارانه و حق ناپذير استکبار جهانی بویژه امریکا/ ايستادگي و اقتدار ملت تنها راه مأيوس شدن دشمن/ حمايت قطعي از دولت و مسؤلان/ در بحث هسته اي از حقوق ملت، حتي يک قدم عقب نشيني نشود.
پيش از بيانات رهبر معظم انقلاب سردار سرلشکر محمدعلي جعفري فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان اينکه استکبار جهاني پيکاري سخت، وسيع و چندبعدي را عليه انقلاب آغاز کرده است، گفت: استحکام ساخت دروني نظام نيازمند سازماندهي گسترده بسيج مردمي براي حضور در ميدان هايي است که انقلاب و نظام به آن احتياج دارد.

سرلشکر جعفري با اشاره به بسترسازي مناسب در بسيج براي تحقق فرامين فرمانده کل قوا مجموعه اي از اقدامات صورت گرفته در بسيج در حوزه هاي مختلف از جمله تشکيل شبکه هاي صالحين، امر به معروف و نهي از منکر، سازندگي و محروميت زدايي و کارآفريني، علمي پژوهشي، نخبگاني و اقشاري و ورزشي را به عنوان زير ساختهاي لازم براي توسعه عناصر قدرت آفرين در ساخت دروني نظام نام برد.
همچنين سردار سرتيپ محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين نيز در سخناني با اشاره به جهاد همه جانبه پايگاه هاي مقاومت به عنوان ستون فقرات بسيج گفت: امروز پايگاه هاي بسيج کانون بيداري و تکيه گاه امن براي مردم هستند.
وي تأکيدکرد: دشمن تمام لشکرهاي زر و زور و تزوير و هزاران رسانه را عليه کشور بسيج کند، سوزني از مسير ولايت عقب نشيني نخواهيم کرد.
در ابتداي اين ديدار همچنين جمعي از بسيجيان حاضر در مراسم برنامه ي «پرچمداران تمدن اسلامي» را اجرا کردند.

اجتماع عظیم 50 هزار نفر از فرماندهان بسیج سراسر کشور


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 29 آبان 1392زمان استخراج خبر12:0 محقق خبرسردبیر |

بیانات مقام معظم رهبری در کنگره بین المللی ابن شهرآشوب قرائت شد؛

 
رهبر معظم انقلاب: تکریم چهره‌های برجسته‌، موجب حرکت کشور به سمت قله‌های علمی می‌شود (۱۳۹۲/۰۸/۲۹ - ۱۰:۴۰)

صبح امروز(چهارشنبه) متن بیانات حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره بین المللی بزرگداشت «ابن شهرآشوب مازندرانی» که در تاریخ 1/7/1392برگزار شده بود، از سوی آیت الله رسولی محلاتی در همایشی که به منظور بزرگداشت این دانشمند بلندآوازه شیعه برگزار گردید، قرائت شد.
 رهبر معظم انقلاب اسلامی، ابن شهرآشوب مازندرانی را شخصیتی پر افتخار، درس آموز و جامع الاطراف در فقه، حدیث و ادبیات خواندند و تصریح کردند: تکریم چهره‌های برجسته‌ی علمی در تاریخ کشور، موجب تشویق به حرکت بیشتر به سمت قله‌های علمی خواهد شد.
ایشان با اشاره به روایات فراوان منقول از ابن شهر آشوب در کتاب مناقب، افزودند: مستند کردن این روایات کار بسیار مهم و بزرگی است که باید یک جمع فاضل حدیث دان و رجال شناس آن را انجام دهند.
پيام به كنگره ابن شهر آشوب


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 29 آبان 1392زمان استخراج خبر10:40 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری، هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان،  با امام خامنه ای دیدار و گفتگو کردند.

بنا بر این گزارش اهم سخنان رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای در این دیدار به شرح ذیل می باشد:

لبخند فریب‌گرانه دشمن نباید کسی را دچار خطا کند/ ملت متکی به قدرت درونی از اخم و تحریم دشمن متلاطم نمی‌شود .

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار در دیدار پرشور هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان، با بیان تحلیلی مهم از ریشه های دشمنی استکبار با ملت ایران ضمن اعلام حمایت جدی و محکم از مسئولان پرتلاش مذاکرات جاری تأکید کردند: سوابق عملکرد امریکا نشان می دهد موضوع هسته ای تنها بهانه ای برای ادامه دشمنی با ایران است. لبخند فریب گرانه دشمن کسی را دچار خطا نکند. اگر از مذاکرات نتیجه گرفته شود چه بهتر اگر نه، اثبات این توصیه مکرر است که برای حل مشکلات باید نگاه به درون داشته باشیم.

شرح خبر را مطالعه فرمائید.

دیدار پرشور هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر سه شنبه 13 آبان 1392زمان استخراج خبر11:23 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، فرماندهان، پیشکسوتان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با امام خامنه ای دیدار و گفتگو کردند.
بنا بر این گزارش اهم سخنان رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای در این دیدار به شرح ذیل می باشد:
 
 
انقلابی زیستن و انقلابی ماندن از زیباترین جلوه‌های سپاه/ پیام جهانی «خودداری از ظلم و مظلوم واقع نشدن» مبنای چالش نظام سلطه با انقلاب اسلامی است.


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر جمعه 26 شهريور 1392زمان استخراج خبر11:3 محقق خبرسردبیر |

بنا بر این گزارش اهم سخنان رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای در این دیدار به شرح ذیل می باشد:
اهمیت نگاه کلان در چارچوب رویارویی عمیق غرب با اسلام/ انسجام داخلی و پایبندی بیشتر به ارزشها و اصول، جمهوری اسلامی را آسیب ناپذیرتر خواهد کرد.

مشروح خبر را مطالعه فرمایید.

دیدار ائمه جمعه سراسر کشور

دیدار ائمه جمعه سراسر کشور


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر دو شنبه 18 شهريور 1392زمان استخراج خبر12:39 محقق خبرسردبیر |

پیام حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب به همایش نکوداشت استاد مشفق کاشانی؛
 
خصوصیت مهم شعر مشفق قرار گرفتن در خدمت اهداف دینی و انقلابی است .

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،حضرت آیت الله امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به همایش نکوداشت استاد عباس کی‌منش (مشفق کاشانی) با اشاره به برخی ویژگی‌های ممتاز این شاعر برجسته کشور، تقدیر از شاعران بزرگ را موجب پیشرفت شعر و ادبیات فارسی و تشویق جوانان مستعد خواندند و تصریح کردند: یک خصوصیت مهم شعر آقای مشفق، قرار گرفتن در خدمت اهداف دینی و انقلابی است.
در این پیام که برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران همایش نکوداشت استاد مشفق کاشانی در تاریخ 1392/4/10 است و عصر امروز (دوشنبه) از سوی آقای حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرائت شد، حضرت آیت الله خامنه ای با تاکید بر آراستگی اخلاقی آقای مشفق کاشانی افزودند:شعر ایشان، چه اشعار مذهبی و آئینی‌ و چه شعرهایی که درباره‌ی مسائل انقلاب گفته اند، همه‌ از جمله شعرهای مفید و اثرگذار است.

عین بیانات رهبر انقلاب در دیدار اعضای ستاد برگزاری همایش نکوداشت استاد مشفق کاشانی در شرح خبر آمده است.

پیام به همایش نکوداشت استاد مشفق کاشانی

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر سه شنبه 21 مرداد 1392زمان استخراج خبر18:30 محقق خبرسردبیر |

حضرت  امام خامنه اي در ديدار مسئولان، سفرای كشورهای اسلامی و جمعی از اقشار مختلف مردم:
 
«ایمان» و «اتحاد کلمه» دو عامل مقاومت ملتها در برابر توطئه های دشمنان/ پیشرفت های مستمر جزء ذات حرکت ملت ایران شده است.

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان، سفرای کشورهای اسلامی و جمعی از اقشار مختلف مردم، با اشاره به حوادث و اختلافات تحمیلی از سوی بیگانگان در برخی کشورهای اسلامی، «ایمان» و «اتحاد کلمه» را دو عامل مقاومت ملتها در برابر توطئه های دشمنان خواندند و تأکید کردند: به فضل پروردگار و با روحیه ی ایمان و وحدت مردم ایران، تیرهای زهرآگین اختلافات هیچگاه در ملت اثر نکرده و با اعتماد و حسن ظن به وعده های الهی، پیشرفت های مستمر، جزء ذات حرکت ملت ایران شده است.

در شرح خبر میتوانید بیانات رهبرمان را در این دیدار مطالعه فرمائید

ديدار مسئولان، سفرای كشورهای اسلامی و جمعی از اقشار مختلف مردم

ديدار مسئولان، سفرای كشورهای اسلامی و جمعی از اقشار مختلف مردم


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر دو شنبه 18 مرداد 1392زمان استخراج خبر12:30 محقق خبرسردبیر |

امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید سعید فطر:
 
خشنودی صهيونيست‌ها از اوضاع ناگوار مصر، عراق و ديگر كشورهاي اسلامی درگير اختلافات/ مذاکرات سازش نتیجه‌ای جز پايمال شدن حقوق فلسطيني‌ها و تشويق متجاوز به جنايت بيشتر نخواهد داشت.

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،ملت مومن موحد و متحد ايران به شكرانه يك ماه روزه داري و عبادت پروردگار، نماز عيد سعيد فطر را با شكوه خاص در سرتاسر ايران پهناور و پر عظمت اقامه كرد.
در كانون اين دايره عظيم معنوي مردم خداجوي تهران، صبح امروز نماز مبارك عيد فطر را به امامت حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامي، در دانشگاه تهران و كيلومترها از خيابانهاي اطراف اقامه كردند.

خطبه‌های نماز عید فطر که توسط حضرت امام خامنه ای ایراد شده است  در شرح خبر آمده است.

اقامه نماز عید سعید فطر


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر جمعه 18 مرداد 1392زمان استخراج خبر9:47 محقق خبرسردبیر |

بيانات در مراسم تنفيذ حكم رياست جمهورى اسلامى ايران‌، بیست و پنجم ماه مبارك رمضان 1434 در  شرح خبر آمده است.


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر یک شنبه 12 مرداد 1392زمان استخراج خبر17:41 محقق خبرسردبیر |

RSS

POWERED BY Mr.Abootaleb Ansari Moghaddam طراحی سایت توسط: ابوطالب انصاری مقدم
raahbari.ir

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 1166
بازدید کل : 44387
تعداد مطالب : 433
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1

log
ا
كليه حقوق اين وبسايت محفوظ ميباشد و كپي برداري از مطالب با ذكر منبع مجاز است