آمار پیام امام خامنه ای به همایش نکوداشت استاد مشفق کاشانی
خبر گزاري فدائيان امام خامنه اي
پیام حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب به همایش نکوداشت استاد مشفق کاشانی؛
 
خصوصیت مهم شعر مشفق قرار گرفتن در خدمت اهداف دینی و انقلابی است .

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،حضرت آیت الله امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به همایش نکوداشت استاد عباس کی‌منش (مشفق کاشانی) با اشاره به برخی ویژگی‌های ممتاز این شاعر برجسته کشور، تقدیر از شاعران بزرگ را موجب پیشرفت شعر و ادبیات فارسی و تشویق جوانان مستعد خواندند و تصریح کردند: یک خصوصیت مهم شعر آقای مشفق، قرار گرفتن در خدمت اهداف دینی و انقلابی است.
در این پیام که برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران همایش نکوداشت استاد مشفق کاشانی در تاریخ 1392/4/10 است و عصر امروز (دوشنبه) از سوی آقای حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرائت شد، حضرت آیت الله خامنه ای با تاکید بر آراستگی اخلاقی آقای مشفق کاشانی افزودند:شعر ایشان، چه اشعار مذهبی و آئینی‌ و چه شعرهایی که درباره‌ی مسائل انقلاب گفته اند، همه‌ از جمله شعرهای مفید و اثرگذار است.

عین بیانات رهبر انقلاب در دیدار اعضای ستاد برگزاری همایش نکوداشت استاد مشفق کاشانی در شرح خبر آمده است.

پیام به همایش نکوداشت استاد مشفق کاشانی

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر سه شنبه 21 مرداد 1392زمان استخراج خبر18:30 محقق خبرسردبیر |

حضرت  امام خامنه اي در ديدار مسئولان، سفرای كشورهای اسلامی و جمعی از اقشار مختلف مردم:
 
«ایمان» و «اتحاد کلمه» دو عامل مقاومت ملتها در برابر توطئه های دشمنان/ پیشرفت های مستمر جزء ذات حرکت ملت ایران شده است.

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان، سفرای کشورهای اسلامی و جمعی از اقشار مختلف مردم، با اشاره به حوادث و اختلافات تحمیلی از سوی بیگانگان در برخی کشورهای اسلامی، «ایمان» و «اتحاد کلمه» را دو عامل مقاومت ملتها در برابر توطئه های دشمنان خواندند و تأکید کردند: به فضل پروردگار و با روحیه ی ایمان و وحدت مردم ایران، تیرهای زهرآگین اختلافات هیچگاه در ملت اثر نکرده و با اعتماد و حسن ظن به وعده های الهی، پیشرفت های مستمر، جزء ذات حرکت ملت ایران شده است.

در شرح خبر میتوانید بیانات رهبرمان را در این دیدار مطالعه فرمائید

ديدار مسئولان، سفرای كشورهای اسلامی و جمعی از اقشار مختلف مردم

ديدار مسئولان، سفرای كشورهای اسلامی و جمعی از اقشار مختلف مردم


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر دو شنبه 18 مرداد 1392زمان استخراج خبر12:30 محقق خبرسردبیر |

امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید سعید فطر:
 
خشنودی صهيونيست‌ها از اوضاع ناگوار مصر، عراق و ديگر كشورهاي اسلامی درگير اختلافات/ مذاکرات سازش نتیجه‌ای جز پايمال شدن حقوق فلسطيني‌ها و تشويق متجاوز به جنايت بيشتر نخواهد داشت.

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،ملت مومن موحد و متحد ايران به شكرانه يك ماه روزه داري و عبادت پروردگار، نماز عيد سعيد فطر را با شكوه خاص در سرتاسر ايران پهناور و پر عظمت اقامه كرد.
در كانون اين دايره عظيم معنوي مردم خداجوي تهران، صبح امروز نماز مبارك عيد فطر را به امامت حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامي، در دانشگاه تهران و كيلومترها از خيابانهاي اطراف اقامه كردند.

خطبه‌های نماز عید فطر که توسط حضرت امام خامنه ای ایراد شده است  در شرح خبر آمده است.

اقامه نماز عید سعید فطر


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر جمعه 18 مرداد 1392زمان استخراج خبر9:47 محقق خبرسردبیر |

بيانات در مراسم تنفيذ حكم رياست جمهورى اسلامى ايران‌، بیست و پنجم ماه مبارك رمضان 1434 در  شرح خبر آمده است.


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر یک شنبه 12 مرداد 1392زمان استخراج خبر17:41 محقق خبرسردبیر |

 

رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویان:
رسیدن به جامعه «عادلانه، پیشرفته و معنوی» آرمان اصلی و درجه یک نظام اسلامی/ در هر شرایطی با نگاه واقع بینانه به دنبال آرمانها باشید/ تکلیف گرایی هیچ منافاتی با دنبال نتیجه بودن ندارد (۱۳۹۲/۰۵/۰۶ - ۲۲:۰۸)

به گزارش خبرگذاری فدائیان امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،حدود هزار نفر از دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، عصر امروز در نشستی صمیمانه و صریح با رهبر معظم انقلاب، به بیان دیدگاههای جامعه دانشجویی و تبادل نظر درباره موضوعات مختلف علمی، دانشگاهی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی پرداختند.
در این دیدار که از ساعت 5 بعداز ظهر آغاز شد و تا نماز مغرب و عشا ادامه یافت، 12 نفر از نمایندگان تشکلها و انجمن‌های دانشجویی، مسائل مورد نظر، خواسته ها و مواضع خود را بیان کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای نیز ضمن پاسخگویی و بیان برخی نکات درباره مسائل مطرح شده، به تبیین نسبت آرمانها با واقعیتها، وظایف جامعه دانشجویی و راههای ایجاد و افزایش نشاط و تحرک حقیقی در دانشگاهها پرداختند.

بيانات امام خامنه ای در ديدار دانشجويان در شرح خبر آمده است.

دیدار جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی

دیدار جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر دو شنبه 6 مرداد 1392زمان استخراج خبر22:8 محقق خبرسردبیر |

در شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار شد؛
 
دیدار اهالی فرهنگ و هنر، استادان زبان فارسی و شعرای پیشکسوت و جوان کشور با رهبر انقلاب .
به گزارش خبرگذاری فدائیان امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،حسینیهامام خمینی (ره) در شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام میزبان اهالی فرهنگ و هنر، استادان زبان و ادب فارسی و شعرای پیشکسوت و جوان کشور بود.
در ابتدای این دیدار حاضران نماز جماعت را به امامت حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی اقامه و روزه خود را همراه با ایشان افطار کردند.
مشروح خبر این دیدار و تصاویر تکمیلی آن در شرح خبرآمده است.
دیدار اهالی فرهنگ و شعرای پیشکسوت و جوان کشور
دیدار اهالی فرهنگ و شعرای پیشکسوت و جوان کشور


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 1 مرداد 1392زمان استخراج خبر19:17 محقق خبرسردبیر |

رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی:
 

مقطع تحویل مسئولیتهای اجرایی فرصتی مبارک برای استمرار جهت گیریهای امام خمینی/ مسئله اقتصاد و ادامه پیشرفتهای علمی باید در اولویت کار مسئولان باشد/ تعامل با دنیا بدون برگشت از مسیر صحیح.

به گزارش خبرگذاری فدائیان امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب عصر امروز (یکشنبه) در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام، تحویل مسئولیتهای اجرایی را فرصتی مبارک برای استمرار جهت گیریهای حضرت امام خمینی (رض) در مسائل مختلف کشور خواندند.

شرح خبر را مطالعه فرمائید.

دیدار جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام

دیدار جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام

 

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر یک شنبه 30 تير 1392زمان استخراج خبر19:30 محقق خبرسردبیر |

رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت:
 
 
کار بی وقفه و خودداری از آسودگی و استراحت، امتیاز بزرگ دولت/ احساس شرم نکردن در بیان «اهداف، انگیزه ها و شیوه های انقلابی در مجامع جهانی» از کارهای بزرگ دولت بود

ه گزارش خبرگذاری فدائیان امام خامنه اي به نقل از دفتر نشر اثار ایشان،حضرت آیت الله امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پنجمین روز از ماه مبارک رمضان در دیدار رئیس جمهور و هیأت وزیران، کار و تلاش شبانه روزی و بسیار پرحجم، و برجسته کردن شعارهای انقلاب در عرصه های داخل و خارج را از ویژگیهای تحسین برانگیز دولت خواندند و از زحمات و تلاشهای آقای احمدی نژاد و همکاران وی صمیمانه قدردانی کردند.

شرح خبر را مطالعه فرمایید.

دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت

دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر یک شنبه 23 تير 1392زمان استخراج خبر17:51 محقق خبرسردبیر |

رهبر انقلاب در پیامی با تسلیت شهادت دانشمند جوان احمدی روشن:
از مجازات مرتکبان و عاملان پشت صحنه این جنایت چشم پوشی نخواهیم کرد (۱۳۹۰/۱۰/۲۲ - ۲۳:۱۹)
در پی ترور دانشمند نخبه جوان شهید احمدی روشن، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی مهم، با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران بر خلاف تلاش اردوگاه استکبار راه پیشرفت را با قوت و اراده راسخ دنبال می کند، تأکید کردند: از مجازات مرتکبان این جنایت و عاملان پشت صحنه آن چشم پوشی نخواهیم کرد.
متن پیام به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت دانشمند نخبه‌ی جوان، شهیدمصطفی احمدی روشن، اندوه دیگری بر دل دوستداران دانش و متعهدان به پیشرفت جمهوری اسلامی نهاد. ما همگی شریك غم پدر و مادر و همسر و فرزند این جوان مظلوم و برجسته و سرافرازیم.
این ترور بزدلانه كه عاملان و طراحانش هرگز جرأت نخواهند كرد به جنایت كثیف و پلید خود اعتراف كنند و مسئولیت آن را بپذیرند مانند دیگر جنایات شبكه‌ی تروریزم بین‌الملل دولتی، با طراحی یا همراهی سرویسهای سیا و موساد عمل شده و نشانه‌ی به بن‌‌بست رسیدنِ استكبار جهانی به سردستگی آمریكا و صهیونیزم، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده‌ی ایران اسلامی است. آنها در این رفتار شنیع و قساوت‌آمیز نیز شكست خواهند خورد و به اغراض پلید و شریرانه‌ی خود دست نخواهند یافت. رشد شتابنده‌ی علمی و فتح قله‌های دانش كه با همت و عزم جوانان مؤمن و غیور و توانائی چون مصطفای شهید رونق یافته، امروز قائم به هیچ فردی نیست، این یك جنبش تاریخی و برخاسته از یك عزم خلل‌ناپذیر ملی است. ما به كوری چشم سران اردوگاه استكبار و نظام سلطه، این راه را با قوت و اراده‌ی راسخ دنبال خواهیم كرد و پیشرفت رشك‌آور ملت بزرگ خود را به رخ دشمنان عنود و حسود خواهیم كشید، و البته از مجازات مرتكبان این جنایت و عاملان پشت صحنه‌ی آن هم هرگز چشم‌پوشی نخواهیم كرد.
اینجانب شهادت این عزیز را به والدین و همسر و فرزندش و به جامعه‌ی علمی و دانشگاهی كشور و به عموم دوستداران و متعهدان نهضت علمی فراگیر، تبریك و تسلیت میگویم و برای آنان صبر و سكینه‌ی الهی و برای شهید عزیزمان علو درجات اخروی را از خداوند متعال مسألت میكنم و یاد شهیدان علیمحمدی و شهریاری و رضائی‌نژاد را گرامی میدارم.
سیدعلی خامنه‌ای

+ تاریخ استخراج خبر شنبه 22 دی 1390زمان استخراج خبر23:19 محقق خبرسردبیر |

از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفت؛
 
ضرورت حاکم شدن هدایت قرآنی و سبک زندگی اسلامی در جامعه (۱۳۹۲/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۸)

همزمان با اولین روز از ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن، عصر امروز(چهارشنبه) به مدت بیش از سه و نیم ساعت محفل انس با قرآن در حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.
دیدار جمعی از قاریان، حافظان و اساتید قرآنی


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 19 تير 1392زمان استخراج خبر12:18 محقق خبرسردبیر |

RSS

POWERED BY Mr.Abootaleb Ansari Moghaddam طراحی سایت توسط: ابوطالب انصاری مقدم
raahbari.ir

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 1163
بازدید کل : 44384
تعداد مطالب : 433
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1

log
ا
كليه حقوق اين وبسايت محفوظ ميباشد و كپي برداري از مطالب با ذكر منبع مجاز است