آمار باز هم بزرگواري
خبر گزاري فدائيان امام خامنه اي
به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،در آستانه عید سعید فطر و بنا به درخواست رئیس قوه قضائیه؛
 
 
 حضرت  امام خامنه اي با شرایط عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان قضایی موافقت کردند (۱۳۹۳/۰۵/۰۵ - ۱۲:۱۶)

حضرت امام خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی بنا به درخواست آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه به مناسبت عید سعید فطر با شرایط و ضوابط عفو یا تخفیف مجازات محکومان دادگاههای عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند.
متن نامه رئیس قوه قضائیه و پاسخ رهبر معظم انقلاب در شرح خبر آمده است.

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر یک شنبه 5 مرداد 1393زمان استخراج خبر12:16 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری، بیانات رهبر انقلاب در همایش بزرگداشت آیت الله مشکینی قرائت شد؛
 
 
تاکید رهبر معظم انقلاب بر جامعیت و شخصیت بی نظیر و بی بدیل آیت الله مشکینی(ره) (۱۳۹۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۰)

صبح امروز(پنجشنبه) متن بیانات حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران برگزاری همایش بزرگداشت آیت الله مشکینی که در تاریخ 28 فروردین 1391 برگزار شده بود، در همایش بزرگداشت آن عالم مجاهد که در موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث قم برگزار گردید، از سوی حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب قرائت شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران برگزاری این همایش، با اشاره به شخصیت بی بدیل و بی نظیر آیت الله مشکینی خاطر نشان کردند: مرحوم آیت الله مشکینی علاوه بر جهات علمی و اخلاقی و سیاسی و تقوایی، بسیار اهل ذوق و سلیقه بودند.
رهبر انقلاب  اسلامی با تاکید بر جامعیت شخصیت آیت الله مشکینی و سوابق متمادی حضور ایشان در مبارزات انقلابی افزودند: شایسته است که از مرحوم آیت الله مشکینی تجلیل و آثار ایشان منتشر شود.

دیدار دست اندرکاران همایش بزرگداشت آیت الله مشکینی دیدار دست اندرکاران همایش بزرگداشت آیت الله مشکینی


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر جمعه 25 ارديبهشت 1393زمان استخراج خبر11:2 محقق خبرسردبیر |

 به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،حضرت امام خامنه اي،رهبر معظم انقلاب سیاست‌های کلی سلامت را ابلاغ کردند؛
توسعه كمی و كیفی بیمه‌های بهداشتی و درمانی/ تأمین عدالت و ارتقاء سلامت بویژه در مناطق غیربرخوردار و كمك اختصاصی به اقشار نیازمند/ برنامه ریزی برای تبدیل ایران به قطب پزشكی منطقه آسیای جنوب غربی و جهان اسلام .

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل 110 قانون اساسی سیاستهای کلی «سلامت» را که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، ابلاغ کردند.

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر سه شنبه 18 فروردين 1393زمان استخراج خبر11:26 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب «مؤلفه‌ها»، «ضرورت‌ها» و «الزامات تحقق» اقتصاد مقاومتی را تبیین کردند؛
نظام اسلامی رونق اقتصادی بدون عدالت اجتماعی را قبول ندارد/ وضع طبقات محروم در هرگونه پیشرفت اقتصادی باید بهبود یابد/ اقتصاد را قوی و مستحکم کنیم تا دشمن مأیوس شود/ اقتصاد مقاومتی نیازمند مدیریت جهادی است/ موانع مزاحم پیش روی فعالان اقتصادی برداشته شود .


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر شنبه 20 اسفند 1392زمان استخراج خبر13:42 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،در پی ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی صورت گرفت؛
 
 
تشکیل جلسه سران قوا در حضور رهبر معظم انقلاب/ تشکر رهبر انقلاب از اهتمام روسای قوا/ مردم منتظر اجرای سیاست‌ها هستند هر سه قوه بطور جدی وارد میدان شوند/ گفتمان اقتصاد مقاومتی به یک مطالبه عمومی تبدیل شود (۱۳۹۲/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۰)

در پی ابلاغ سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی، رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز گذشته (دوشنبه) در جلسه ای با حضور سران قوا، چگونگی راههای اجرا و تحقق این سیاستها را مورد بررسی قرار دادند.

دیدار روسای قوا با رهبر معظم انقلاب اسلامی

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 6 اسفند 1392زمان استخراج خبر10:40 محقق خبرسردبیر |

امام خامنه ای: اقتصاد مقاومتی؛ الگویی الهام‌بخش از نظام اقتصادی اسلام و فرصت مناسبی برای تحقق حماسه اقتصادی است .

سیمای رهبر معظم انقلاب اسلامی

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 30 بهمن 1392زمان استخراج خبر9:0 محقق خبرسردبیر |

 

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،با صدور حکمی از سوی حضرت امام خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامی؛
آقای دکتر سعید جلیلی به عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند.

حضرت آیت الله امامخامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی آقای دکتر سعید جلیلی را به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کردند.
متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر سعید جلیلی
با توجه به تجارب با ارزشی که طی چند سال اخیر در تصدی دبیری شورایعالی امنیت ملّی اندوخته اید و با تشکر از زحمات و خدمات جنابعالی، شما را به عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره ی جاری منصوب میکنم.
توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.
سیّدعلی خامنه ای
21/شهریور/1392

 

+ تاریخ استخراج خبر پنج شنبه 21 شهريور 1392زمان استخراج خبر13:21 محقق خبرسردبیر |

با صدور حکمی از سوی امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب صورت گرفت؛
 
انتصاب حجت الاسلام رحیمیان به تولیت مسجد مقدس جمکران (۱۳۹۲/۰۶/۱۹ - ۱۱:۵۲)

حضرت امام خامنه ای  رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمد حسن رحیمیان را به تولیت مسجد مقدس جمکران منصوب کردند.
متن حکم رهبر انقلاب به این شرح است:
بسمه تعالی
جناب حجت الاسلام آقای حاج شیخ محمد حسن رحیمیان دامت افاضاته
با قدردانی از خدمات با ارزش جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای وافی در مسجد جمکران، جنابعالی را به تولیت آن مکان مقدس و نورانی منصوب میکنم. بی شک خدمتگزاری به آن جایگاه رفیع، شرف و منزلت والایی است که به شکرانه ی آن، شایسته است همه‌ی توان برای تسهیل بهره مندی مشتاقان و ایجاد فضای معنوی و قدسی برای استفاده ی روحی و فکری مؤمنان، به کار رود. توفیق جنابعالی را در این مسئولیت ارزشمند از خداوند متعال خواستارم.
سید علی خامنه ای
19/ شهریور/1392

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 19 شهريور 1392زمان استخراج خبر11:52 محقق خبرسردبیر |

با موافقت امام خامنه ای صورت گرفت:
 
 
عفو و تخفیف مجازات تعدای از محکومان دادگاهها به مناسبت عید فطر (۱۳۹۲/۰۵/۱۷ - ۱۰:۵۵)

حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بنا به درخواست آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه به مناسبت عید سعید فطر با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان محاکم عمومی، انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح سراسر کشور موافقت کردند.

سیمای رهبر معظم انقلاب اسلامی


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر پنج شنبه 17 مرداد 1392زمان استخراج خبر10:55 محقق خبرمدیر سایت |

با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت گرفت:
 
انتصاب آقای دکتر محمود احمدی نژاد به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی آقای دکتر محمود احمدی نژاد را به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کردند.
متن حکم رهبر معظم انقلاب به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد دامت تأییداته
با توجه به تلاش با ارزش هشت ساله جنابعالی در مسئولیت خطیر ریاست جمهوری اسلامی ایران و تجارب فراوانی که در این مورد اندوخته اید، شما را به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب می نمایم.
توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.
سیّدعلی خامنه ای
13 مرداد ماه 1392

+ تاریخ استخراج خبر دو شنبه 13 مرداد 1392زمان استخراج خبر21:18 محقق خبرسردبیر |

RSS

POWERED BY Mr.Abootaleb Ansari Moghaddam طراحی سایت توسط: ابوطالب انصاری مقدم
raahbari.ir

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 196
بازدید ماه : 1085
بازدید کل : 44306
تعداد مطالب : 433
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1

log
ا
كليه حقوق اين وبسايت محفوظ ميباشد و كپي برداري از مطالب با ذكر منبع مجاز است