آمار به گزارش خبرگذاری فدائیان امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،
خبر گزاري فدائيان امام خامنه اي
همزمان با ايام خجسته ميلاد اميرالمومنين علي عليه السلام صورت گرفت:
موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفيف مجازات تعدادی از محكومان (۱۳۹۰/۰۳/۲۴ - ۱۲:۱۷)
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی با پیشنهاد آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه به مناسبت ایام خجسته میلاد با سعادت امیرالمومنین علی علیه السلام مبنی بر عفو و تخفیف مجازات تعداد 996 نفر از محكومان دادگاههای عمومی و انقلاب و سایر محاكم موافقت كردند.

+ تاریخ استخراج خبر شنبه 24 خرداد 1390زمان استخراج خبر2:12 محقق خبرسردبیر |

از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت گرفت:
ابلاغ سیاست های کلی اشتغال (۱۳۹۰/۰۴/۲۸ - ۱۷:۱۴)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، سیاستهای کلی اشتغال را پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین کردند.
متن سیاستهای کلی اشتغال که به رؤسای قوای سه گانه، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیر شورای نگهبان ابلاغ شده، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سیاستهای کلی اشتغال
1ـ ترویج و تقویت فرهنگ کار، تولید، کارآفرینی و استفاده از تولیدات داخلی به عنوان ارزش اسلامی و ملی با بهره گیری از نظام آموزشی و تبلیغی کشور.
2ـ آموزش نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآمد متناسب با نیازهای بازار کار(فعلی و آتی) و ارتقاء توان کارآفرینی با مسؤولیت نظام آموزشی کشور(آموزش و پرورش، آموزش فنی و حرفه ای و آموزش عالی) و توأم کردن آموزش و مهارت و جلب همکاری بنگاه های اقتصادی جهت استفاده از ظرفیت آنها.
3ـ ایجاد فرصت های شغلی پایدار با تأکید بر استفاده از توسعه فناوری و اقتصاد دانش بنیان و آینده نگری نسبت به تحولات آنها در سطح ملی و جهانی.
4ـ ایجاد نظام جامع اطلاعات بازار کار.
5ـ بهبود محیط کسب و کار و ارتقاء شاخص های آن (محیط سیاسی، فرهنگی و قضایی و محیط اقتصاد کلان، بازار کار، مالیات ها و زیر ساخت ها) و حمایت از بخش های خصوصی و تعاونی و رقابت از راه اصلاح قوانین، مقررات و رویه های ذیربط در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
6ـ جذب فناوری، سرمایه و منابع مالی، مبادله نیروی کار و دسترسی به بازارهای خارجی کالا و خدمات از طریق تعامل مؤثر و سازنده با کشورها، سازمان ها و ترتیبات منطقه ای و جهانی.
7ـ هماهنگ سازی و پایداری سیاست های پولی، مالی، ارزی و تجاری و تنظیم بازارهای اقتصادی در جهت کاهش نرخ بیکاری توأم با ارتقاء بهره وری عوامل تولید و افزایش تولید.
8ـ توجه بیشتر در پرداخت یارانه ها به حمایت از سرمایه گذاری، تولید و اشتغال مولد در بخش های خصوصی و تعاونی.
9ـ گسترش و استفاده بهینه از ظرفیت های اقتصادی دارای مزیت مانند: گردشگری و   حق گذر(ترانزیت).
10ـ حمایت از تأسیس و توسعه صندوق های شراکت در سرمایه برای تجاری سازی    ایده ها و پشتیبانی از شرکت های نوپا، کوچک و نوآور.
11ـ برقراری حمایت های مؤثر از بیکاران برای افزایش توانمندی های آنان در جهت دسترسی آنها به اشتغال پایدار.
12ـ توجه ویژه به کاهش نرخ بیکاری استان های بالاتر از متوسط کشور.
13ـ رعایت تناسب بین افزایش دستمزدها و بهره وری نیروی کار.

سیدعلی خامنه ای
28/تیرماه/1390


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر شنبه 28 تير 1390زمان استخراج خبر2:10 محقق خبرسردبیر |

به مناسبت اعیاد قربان و غدیر خم صورت گرفت؛
موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان (۱۳۹۰/۰۸/۲۳ - ۱۸:۳۲)

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظّم انقلاب اسلامي با پيشنهاد آیت الله آملی لاریجانی رئيس قوه قضائيه مبني بر عفو يا تخفيف مجازات تعداد 912 نفر از محكومان محاكمِ عمومي و انقلاب، سازمان قضايي نيروهاي مسلح و سازمان تعزيرات حكومتي به مناسبت اعیاد سعيد قربان و غدير خم، موافقت كردند.

+ تاریخ استخراج خبر شنبه 23 آبان 1390زمان استخراج خبر18:32 محقق خبرسردبیر |

رهبر انقلاب در پیامی با تسلیت شهادت دانشمند جوان احمدی روشن:
از مجازات مرتکبان و عاملان پشت صحنه این جنایت چشم پوشی نخواهیم کرد (۱۳۹۰/۱۰/۲۲ - ۲۳:۱۹)
در پی ترور دانشمند نخبه جوان شهید احمدی روشن، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی مهم، با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران بر خلاف تلاش اردوگاه استکبار راه پیشرفت را با قوت و اراده راسخ دنبال می کند، تأکید کردند: از مجازات مرتکبان این جنایت و عاملان پشت صحنه آن چشم پوشی نخواهیم کرد.
متن پیام به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت دانشمند نخبه‌ی جوان، شهیدمصطفی احمدی روشن، اندوه دیگری بر دل دوستداران دانش و متعهدان به پیشرفت جمهوری اسلامی نهاد. ما همگی شریك غم پدر و مادر و همسر و فرزند این جوان مظلوم و برجسته و سرافرازیم.
این ترور بزدلانه كه عاملان و طراحانش هرگز جرأت نخواهند كرد به جنایت كثیف و پلید خود اعتراف كنند و مسئولیت آن را بپذیرند مانند دیگر جنایات شبكه‌ی تروریزم بین‌الملل دولتی، با طراحی یا همراهی سرویسهای سیا و موساد عمل شده و نشانه‌ی به بن‌‌بست رسیدنِ استكبار جهانی به سردستگی آمریكا و صهیونیزم، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده‌ی ایران اسلامی است. آنها در این رفتار شنیع و قساوت‌آمیز نیز شكست خواهند خورد و به اغراض پلید و شریرانه‌ی خود دست نخواهند یافت. رشد شتابنده‌ی علمی و فتح قله‌های دانش كه با همت و عزم جوانان مؤمن و غیور و توانائی چون مصطفای شهید رونق یافته، امروز قائم به هیچ فردی نیست، این یك جنبش تاریخی و برخاسته از یك عزم خلل‌ناپذیر ملی است. ما به كوری چشم سران اردوگاه استكبار و نظام سلطه، این راه را با قوت و اراده‌ی راسخ دنبال خواهیم كرد و پیشرفت رشك‌آور ملت بزرگ خود را به رخ دشمنان عنود و حسود خواهیم كشید، و البته از مجازات مرتكبان این جنایت و عاملان پشت صحنه‌ی آن هم هرگز چشم‌پوشی نخواهیم كرد.
اینجانب شهادت این عزیز را به والدین و همسر و فرزندش و به جامعه‌ی علمی و دانشگاهی كشور و به عموم دوستداران و متعهدان نهضت علمی فراگیر، تبریك و تسلیت میگویم و برای آنان صبر و سكینه‌ی الهی و برای شهید عزیزمان علو درجات اخروی را از خداوند متعال مسألت میكنم و یاد شهیدان علیمحمدی و شهریاری و رضائی‌نژاد را گرامی میدارم.
سیدعلی خامنه‌ای

+ تاریخ استخراج خبر شنبه 22 دی 1390زمان استخراج خبر23:19 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،با حكم رهبر معظّم انقلاب؛

امام جمعه و نماينده‌ ي ولي فقيه در استان زنجان منصوب شد (۱۳۹۰/۱۱/۲۷ - ۱۰:۴۴)
حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظّم انقلاب اسلامي طي حكمي حجت الاسلام حاج شيخ علي خاتمي را به عنوان امام جمعه زنجان و نماينده ي ولي فقيه در آن استان منصوب كردند.
متن حكم رهبر معظّم انقلاب به اين شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحيم
جناب حجت الاسلام حاج شيخ علي خاتمي دامت افاضاته
با تشكر و تقدير از جناب حجت الاسلام آقاي واعظي دامت افاضاته كه سالهائي در زنجان در سنگر امامت جمعه خدمت كردند، جنابعالي را به عنوان امام جمعه و نماينده ي خود در آن شهر و استان منصوب ميكنم.
مردم شريف و متدين و انقلابي و وفادار آن استان در همه ي دورانهاي نظام جمهوري اسلامي نقش آفرينِ خدمات ماندگار و برجسته بوده و همواره حضور نمايان در همه ي عرصه هاي مهم داشته اند. از جنابعالي كه بحمدالله مزين به علم و عمل ميباشيد انتظار ميرود كه در اين سنگر مهم از همه ي ظرفيت هاي علمي و  انقلابي و اجتماعي، براي خدمت به آن مردم شريف بخصوص جوانان عزيز استفاده نموده به وظائف خطير عالمان متعهد و بصير عمل نمائيد.
و السّلام عليكم و رحمة الله
سيّدعلي خامنه اي

25/بهمن/

+ تاریخ استخراج خبر شنبه 27 بهمن 1390زمان استخراج خبر10:44 محقق خبرسردبیر |

شورای عالی فضای مجازی تشکیل و اعضای حقیقی و حقوقی آن منصوب شدند (۱۳۹۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۹)

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظّم انقلاب اسلامي ضمن دستور براي تشكيل شوراي عالي فضاي مجازي به رياست رئيس جمهور، اعضاي حقوقي و حقيقي اين شورا را تعيين كردند. رهبر انقلاب اسلامي آثار چشمگير شبكه جهاني اينترنت در ابعاد زندگي فردي و اجتماعي، لزوم برنامه ريزي و هماهنگي به منظور صيانت از آسيب هاي ناشي از آن، و بهره گيري حداكثري از فرصت‌ها در جهت ارائه خدمات گسترده و مفيد به مردم را از دلايل اصلي ضرورت تشكيل شوراي عالي فضاي مجازي برشمردند و تأكيد كردند: اين شورا وظيفه دارد مركزي بنام مركز ملّي فضاي مجازي كشور ايجاد كند.


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر شنبه 17 اسفند 1390زمان استخراج خبر13:29 محقق خبرسردبیر |

عصر امروز انجام شد؛
ديدار حجت الاسلام و المسلمین روحانی رئيس جمهور منتخب مردم با امام خامنه ای 

به گزارش خبرگذاری فدائیان امام خامنه اي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئيس جمهور منتخب مردم عصر امروز(یکشنبه) با حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي ديدار كرد.

در اين ديدار كه پس از اعلام نتيجه قطعي آراي مردم در یازدهمین دوره انتخابات رياست جمهوري صورت گرفت، مقام معظم رهبري با آرزوي توفيق براي حجت الاسلام و المسلمین روحانی، رهنمودهاي لازم را ارائه كردند.

ديدار حجت الاسلام و المسلمین روحانی رئيس جمهور منتخب

ديدار حجت الاسلام و المسلمین روحانی رئيس جمهور منتخب

ديدار حجت الاسلام و المسلمین روحانی رئيس جمهور منتخب مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامي

 

+ تاریخ استخراج خبر دو شنبه 26 خرداد 1392زمان استخراج خبر18:56 محقق خبرسردبیر |

RSS

POWERED BY Mr.Abootaleb Ansari Moghaddam طراحی سایت توسط: ابوطالب انصاری مقدم
raahbari.ir

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 203
بازدید ماه : 1092
بازدید کل : 44313
تعداد مطالب : 433
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1

log
ا
كليه حقوق اين وبسايت محفوظ ميباشد و كپي برداري از مطالب با ذكر منبع مجاز است