آمار خبرگزاری فدائیان حضرت امام خامنه اي _RAAHBARI NEWS
خبر گزاري فدائيان امام خامنه اي

از فردا به مدت 5 شب در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می شود؛
مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) در محضر رهبر معظم انقلاب (۱۳۹۱/۰۲/۰۲ - ۱۷:۳۲)
طبق روال گذشته، همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمة‌الزهرا سلام‌الله‌علیها مجلس عزاداری در حضور رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد.
این مراسم از سی‌ام جمادی‌الاول تا چهارم جمادی‌الثانی 1433 هـ.ق برابر با یکشنبه 1391/2/3 تا پنج‌شنبه 1391/2/7، به مدت 5 شب، همراه با اقامه‌ی نماز جماعت مغرب و عشا در حسینیه امام خمینی(ره) واقع در خیابان فلسطین، تقاطع خیابان آذربایجان برگزار می‌گردد.

برنامه‌ی این مراسم به شرح زیر می باشد:


ايام مراسم تاريخ مداح قبل از منبر سخنران عزاداری
شب اول - 30 جمادی الاول یکشنبه - 91/2/3  قاری قرآن
جناب آقای مهدی عادلی
جناب آقای پناهیان جناب آقای میثم مطیعی
شب دوم - 1 جمادی الثانی دوشنبه - 91/2/4 - جناب آقای صدیقی جناب آقای محمدرضا طاهری
شب سوم - 2 جمادی الثانی سه شنبه - 91/2/5 - جناب آقای سید احمد خاتمی جناب آقای محمود کریمی
شب چهارم - 3 جمادی الثانی چهارشنبه - 91/2/6 - جناب آقای عالی جناب آقای سید مجید بنی فاطمه
شب پنجم - 4 جمادی الثانی پنجشنبه - 91/2/7 جناب آقای سمواتی جناب آقای حاج علی اکبری جناب آقای مهدی سلحشور

+ تاریخ استخراج خبر یک شنبه 2 ارديبهشت 1391زمان استخراج خبر17:33 محقق خبرسردبیر |

رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی:
جلب رضایت مردم زمینه ساز کسب رضایت الهی است (۱۳۹۱/۰۱/۲۷ - ۱۶:۲۳)
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار وزیر کشور و جانشین فرمانده کل قوا در نیروی انتظامی، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از فرماندهان و کارکنان این نیرو، جلب رضایت مردم را زمینه ساز جلب رضایت الهی دانستند و خاطرنشان کردند: اگر مسئولان بتوانند دلهای مردم را با حضور خود آسوده و امن نگه دارند، مطمئنا رضایت الهی را نیز جلب خواهند کرد.
ایشان با معرفی پرسنل نیروی انتظامی به عنوان سربازان نظام اسلامی، نیاز به تأمین امنیت را جزو نیازهای اساسی و زمینه ساز برای برنامه ریزی منظم و سازمان یافته دانستند و تأکید کردند: چنانچه جامعه ای امنیت نداشته باشد هیچ کار سازمان یافته ای در جهت پیشرفت و ارتقاء آن کشور تضمین نخواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی مبتنی بر خرد جمعی، تلاش مجاهدانه و از سرِ دلسوزی برای پیشرفت و حرکت رو به جلوی کشور، تحقق برنامه ها و اجرای صحیح آن را منوط به تأمین امنیت و احساس آرامش درونی جامعه دانستند.
ایشان ضمن برشمردن برخی آسیب پذیری های فردی و سازمانی افزودند: همچنان که ممکن است افراد به لحاظ روحی و ذهنی دچار آسیب پذیری شوند، سازمانها نیز در معرض رخنه ی فساد و آسیب هستند که همواره خردمندانه و با توجه کافی، باید مراقبت های لازم را به عمل آورد.
حضرت آیت الله خامنه ای توجه به امانت، صداقت، دیانت و انجام وظایف سازمانی و همچنین مقدم دانستن منافع جامعه بر منافع شخصی را زمینه ساز اعتلا و پیشرفت یک کشور خواندند و خاطرنشان کردند: اگر در جامعه ای کسانی باشند که با این روحیه کار کنند یقیناً آن جامعه به اوج خواهد رسید و به قدرت استوار و ماندگاری دست خواهد یافت.
در ابتدای این دیدار و پیش از بیانات رهبر معظم انقلاب، سردار سرتیپ احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی گزارشی از عملکرد این نیرو در زمینه کاهش نسبی جرائم جنایی، افزایش کشفیات مواد مخدر، پیشرفت های سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه ی مرزبانی، کاهش تصادفات، افزایش خدمات نیروی انتظامی به مردم، و ارتقای رضایتمندی مردم از پلیس بیان کرد.

+ تاریخ استخراج خبر دو شنبه 27 فروردين 1391زمان استخراج خبر23:17 محقق خبرسردبیر |

به کار بردن واژه «امام» برای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و معمار نظام مقدس جمهوری....

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر شنبه 26 فروردين 1391زمان استخراج خبر1:23 محقق خبرسردبیر |

عین صحبتهای استاد حجت الاسلام  پناهیان در یکی از سخنرانیهایشان....

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر شنبه 26 فروردين 1391زمان استخراج خبر1:23 محقق خبرسردبیر |

مژده به فدائیان رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ایران


به یاری حضرت حق و با عنایات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم(عج):


وبسایت رسمی فدائیان رهبر عظیم الشان  انقلاب اسلامی ایران به 


آدرس www.raahbari.ir راه اندازی شد.


هر روز بر آنیم تا به قول عزیزی  خاکریز امن و مستحکم ایران و


ایرانیان فدائی رهبر را  در فضای مجازی اینترنت مستحکمتر کنیم.


به امید ظهور هر چه زودتر منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه



با تقدیم احترام

خادم انقلاب اسلامی ایران و فدائی رهبر


+ تاریخ استخراج خبر شنبه 26 فروردين 1391زمان استخراج خبر0:23 محقق خبرسردبیر |

 

در دیدار اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام
رهبر معظم انقلاب جایگاه و نقش مجمع در حل و فصل مسائل کشور را تبیین کردند (۱۳۹۱/۰۱/۲۰ - ۱۸:۵۶)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز(یکشنبه) در دیدار رئیس و اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجمع را مظهر خرد جمعی در نظام اسلامی دانستند و تأکید کردند: بخشی از اساسی ترین مسایل کشور در مجمع حل و فصل می شود که این موضوع نشانگر جایگاه بسیار مهم مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
رهبر انقلاب اسلامی در تبیین این جایگاه بسیار مهم، به وظایف مجمع در قانون اساسی اشاره کردند و افزودند: مشورت دادن به رهبری برای سیاستهای کلی نظام و تنظیم این سیاستها که در واقع هندسه اساسی نظام و قوای سه گانه است، یکی از کارهای دارای اهمیت بالای مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
حضرت آیت الله خامنه ای، به موضوع حل معضلات کشور به عنوان یکی دیگر از وظایف مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره و تأکید کردند: وظیفه دیگر مجمع، تشخیص مصلحت در مواردی است که بن بست بوجود می آید.
حضرت آیت الله خامنه ای درخصوص چارچوبهای تشخیص مصلحت افزودند: مصلحتی که مجمع، تشخیص می دهد باید اکثریت قاطع اعضاء، به مصلحت بودن آن معتقد باشند.
ایشان اهم بودن مصلحت را یکی دیگر از چارچوبهای تشخیص مصلحت برشمردند و خاطرنشان کردند: باید دوره و زمان همه احکامی که به عنوان مصلحت صادر می شود، مشخص باشد.
حضرت آیت الله خامنه ای همچنین با اشاره به حرکت رو به جلوی کشور و نظام خاطرنشان کردند: مجمع تشخیص مصلحت نظام باید با نگاه مثبت به مسائل کشور، به این روند حرکت رو به جلوی نظام، کمک کند.
ایشان در پایان ضمن قدردانی از زحمات آقای هاشمی رفسنجانی و اعضای دوره قبلی مجمع، افزودند: اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام باید در دوره جدید، ضمن حضور جدی، با پشتوانه کارشناسی و بررسی دقیق موضوعات ، با طراوت و نشاط به وظایف خود عمل کند.
در ابتدای این دیدار آقای هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، ضمن تشکر از رهبر انقلاب اسلامی، به نامگذاری امسال به عنوان سال «حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی» اشاره کرد و افزود: این نامگذاری یکی از ضرورت های اساسی کشور است که اجرای عملی آن تأثیر زیادی در حرکت و پیشرفت کشور خواهد داشت.

 

+ تاریخ استخراج خبر سه شنبه 20 فروردين 1391زمان استخراج خبر20:57 محقق خبرسردبیر |

RSS

POWERED BY Mr.Abootaleb Ansari Moghaddam طراحی سایت توسط: ابوطالب انصاری مقدم
raahbari.ir

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 202
بازدید دیروز : 333
بازدید هفته : 591
بازدید ماه : 582
بازدید کل : 43803
تعداد مطالب : 433
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1

log
ا
كليه حقوق اين وبسايت محفوظ ميباشد و كپي برداري از مطالب با ذكر منبع مجاز است