تكذيب شايعه اختصاص درصدى از قيمت خودروها به دفتر رهبري
خبر گزاري فدائيان امام خامنه اي

دراوایل سال 1382 شایعه ای مبنی بر اینکه درصدى از قيمت خودروها به دفتر رهبري اختصاص دارد از سوی دشمنان امام خامنه ای و انقلاب (که از عوان انقلاب سعی بر خراب کردن چهره معصوم امام راحل و  رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای داشتند ) بر سر زبانها انداختند .

غافل از اینکه حی داور جذابیت و نورانیتی به مقربان درگاهش عنایت می کند و با این شایعات کسی نمی تواند محبت امام را از دل مسلمین بیرون کند.

در پی این شایعات ،دفتر مقام معظم رهبرى با تكذيب شايعه اختصاص درصدى از قيمت تعيين شده خودروها به اين دفتر، با توصيه به مسؤولان براى اطلاع رسانى صحيح و شفاف به مردم در رابطه با ساز و كار قيمت گذاريها، تأكيد كرد: وزارت اطلاعات و دستگاههاى ذيربط نسبت به شناسايى عناصرى كه چنين شايعاتى را با اغراض گوناگون ساخته و منتشر مى كنند اقدام و طبق ضوابط قانونى با آنان برخورد نمايند.

متن اطلاعيه دفتر مقام معظم رهبرى به اين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
بدنبال انتشار شايعه ى كذب اختصاص درصدى از قيمت تعيين شده براى خودروها به دفتر مقام معظم رهبرى، بدينوسيله به اطلاع مردم شريف ايران مى رساند: اين قبيل شايعات و دروغ پراكنى ها با هدف ايجاد تشويش و بدگمانى و اختلاف بين مردم و مسؤولان نظام توسط دشمنان ساخته مى شود و متأسفانه بعضى از رسانه هاى خبرى نيز به آن دامن مى زنند. لذا صريحاً اعلام مى شود اين شايعه دروغ محض بوده و تاكنون هيچ وجهى از هيچيك از كالاهاى توليدى و وارداتى توسط اين دفتر گرفته نشده است و مقام معظم رهبرى همواره بر شفافيت قيمت گذارى و اطلاع رسانى صحيح به مردم تأكيد داشته و دارند.
لذا ضمن توصيه به مسؤولان براى اطلاع رسانى صحيح و شفاف به مردم در رابطه با ساز و كار قيمت گذارى ها، از وزارت اطلاعات و دستگاههاى ذيربط مؤكداً خواسته شده است نسبت به شناسايى عناصرى كه چنين شايعاتى را با اغراض گوناگون ساخته و منتشر مى كنند اقدام و طبق ضوابط قانونى با آنان برخورد نمايند.
اطمينان داريم مردم عزيز ايران با هوشيارى خود، جنگ روانى دشمنان را خنثى و با فتنه انگيزى آنان مقابله خواهند نمود.
دفتر مقام معظم رهبرى
23/04/1382

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+ تاریخ استخراج خبر یک شنبه 23 تير 1392زمان استخراج خبر1:35 محقق خبرسردبیر |

RSS

POWERED BY Mr.Abootaleb Ansari Moghaddam طراحی سایت توسط: ابوطالب انصاری مقدم
raahbari.ir

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 1540
بازدید کل : 43224
تعداد مطالب : 433
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1

log
ا
كليه حقوق اين وبسايت محفوظ ميباشد و كپي برداري از مطالب با ذكر منبع مجاز است